מאז ימי הקוקו והסראפן חלה התקדמות משמעותית בתחום האופנה בישראל. את מכנסי החאקי, חולצה כחולה וכובע הטמבל של המראה הצברי הזרוק והשלוכי, החליפו בגדים אופנתיים ומלאי שיק של מעצבים ישראלים נודעים
בשנת 1924 הוקם מפעל "לודז'יה" שהיה לסמן הימני הראשון בתרומתו למהפכת תעשיית הטקסטיל בישראל. מפעל חשוב נוסף שהפך לאבן דרך בתעשיית האופנה בישראל, הוא מפעל "אתא" שהוקם בשנת 1934. מפעל "אתא" היה למפעל חשוב שעיצוביו נמכרו גם בחו"ל. בימי מלחמת העולם השנייה סיפק מפעל "אתא" לצבא הבריטי בדים למדים.
בשנת 1954 נוסד בישראל בית האופנה הישראלי הראשון בשם "משכית". את "משכית" יסדה רות דיין (אשתו של משה דיין ז"ל). בית האופנה "משכית" היה בוטיק ייחודי והדגיש בעיצובי האופנה שלו את היופי הארץ ישראלי.
התפנית המשמעותית ביותר בתעשיית האופנה בישראל התרחשה לקראת סוף שנות ה-60. תל אביב הפכה לבירת האופנה, קמו בוטיקים וחניות כולבו. מפעלים כמו "בגיר","כיתן" ו"בגד עור", יצרו אופנה ישראלית שנמכרה ברחבי אירופה. עקב כך התפחתה משמעותית תעשיית האופנה, צלמי אופנה, עיתונאים וקניינים כמו: גדעון אוברזון, בן לם, פיטר הרצוג ודורין פרנקפורט הזניקו את תעשיית האופנה לרמה הגבוהה ביותר.
בשנות ה-80 וה-90 נפתח שוק האופנה ליבוא מוגבר בעקבות גל קניונים שנפתח בארץ. מותגי חו"ל יוקרתיים כמו: "לה-קוסט", "פול אנד בר", "זארה", "מנגו", "ראלף לורן" ועוד. הטעם הישראלי הפך עם השנים למועדן יותר והביקוש למותגים זרים גדל משמעותית. במקביל להתפחות תעשיית האופנה התפתחה תעשיית הדוגמנות בישראל.בשנת 1985 קמה סוכנות "אימאג'" בהנהלתה של בטי רוקאווי,דוגמניות כמו פינצ'י מור,מיכאלה ברקו,סמדר קילצ'נסקי הפכו להצלחה עולמית. האופנה הישראלית עשתה צעדים משמעותיים מאז ימי העלייה ועד היום וטוב שכך.
134 ישראלים חטופים בעזה ברגע זה. לכל אחד מהם יש שם, פנים, משפחה, חברים, תחביבים – ועוגייה שהוא הכי אוהב לאכול.
כדי להשאיר את החטופים במודעות הציבורית, תלמידי מגמת מלונאות שף בבית החינוך אמית האופק אור עקיבא, הכינו את המתכון האהוב על 4 חטופים: פנקייקים אמריקאיים של קית' סיגל, כדורי שוקולד של אוריאל ברוך, עוגיות שוקולד צ'יפס של הרש גולדברג פולין ועוגיות חמאה של גיא גלבוע דלאל. בנוסף, אספו מצרכים והרכיבו משלוחי מנות למשפחות המפונים באור עקיבא. לכל משלוח כזה צורפו העוגיות האהובות על 4 החטופים, בתפילה לשובם ולחזרת המפונים לבתיהם בשלום. אביתר כהן, תלמיד כיתה י' שיתף: "היה לי כיף לחלק משלוחי מנות ולראות את החיוכים בתמורה. זה עושה ממש טוב על הלב".
ציון ברוך הפרזנטור של מותג יטבתה, הגיע גם השנה ביחד עם צוות עובדי יטבתה לחלק משלוחי מנות לילדים ולחיילים במרכז הרפואי קפלן מקבוצת כללית. במסגרת ההתנדבות, חולקו משלוחי מנות צבעוניים ועשירים במגוון מוצרים של חברת שטראוס, ומגוון משקאות חלב של מחלבת יטבתה, ביניהם השוקו האהוב של יטבתה, בעיצוב מיוחד לכבוד החג. את משלוחי המנות ציון ברוך ומתנדבי יטבתה חילקו במחלקות הילדים על מנת לשמחם וגם לחיילים לאות תודה והערכה על השירות המסור שלהם במלחמת חרבות ברזל. ישר כח!
עונת הפרפרים נפתחה בפארק "אגם הפרפרים" בקליל בבשורה משמחת – לפארק הגיעו באופן טבעי 50 זני פרפרים שונים מתוך סה"כ 62 פרפרים הקיימים באזור. פארק הפרפרים הינו מתחם פתוח ולא חממה סגורה כדי לאפשר לפרפרים באזור לשהות ולהתרבות בפארק. הפארק כולל ביוטופים טבעיים כולל כ-180 סוגי שיחים וצמחים רב-שנתיים וחד-שנתיים, רחבות של פרחי בר וצמחי תבלין, המותאמים למשיכת הפרפרים באזור. צורי דבוש יו"ר חב' קליל: "לאור העובדה שסמל הפרפר מתנוסס בלוגו של החברה החלטנו להקים את פארק הפרפרים כהגשמת חזון מתוך מחויבות לא רק לשמור על הטבע, אלא גם להחזיר לטבע".