פלאשנט עסקים יום רביעי,
27 באוקטובר 2021, 09:30 ממומן
ההבדל בין להבין ללא להבין, ההבדל בין לדעת ולא לדעת, הוא הבדל משמעותי במיוחד בכל הנוגע לעסקים. לעיתים זה ההבדל בין להיות או לחדול, ההבדל בין שורת רווח הגיונית או מינוס גדול בבנק. קידום אתרים בגוגל זה תחום שאם אתם מבינים בו, לפחות מספיק בכדי לשוחח בצורה ברורה עם מקדם האתר שלכם ולהבין את המהלכים החיוניים לעסק שלכם כעת, רוב הסיכויים שהעסק שלכם עומד לנסוק, ובצורה משמעותית.
להיות עם נוכחות גבוהה בגוגל זה להיות עסק מצליח. מרבית העסקים המצליחים כיום ממנפים את היכולת לקדם את האתר שלהם בגוגל, ואלו שלא עושים זאת, נשארים מאחור. את זה אתם בוודאי כבר מבינים, אבל מה לגבי הפרטים הטכניים – איך עושים את זה?
בסקירה קצרה ותמציתית זו נביא בפניכם את הפרטים העיקריים, זיקוק מדויק של הידע שאתם פשוט חייבים לדעת כבעלי עסקים שמחפשים להצליח ולמנף את רשת האינטרנט, שכיום המילה "גוגל" כמעט חופפת לה.
קידום אתרים בגוגל – מהשורש עד לפירות יש תוצאות מיידיות – אם אתם מחפשים תוצאות מיידיות, כלומר זרם של לידים, טלפונים או רכישות באתר למשל, זה אפשרי. זה יעלה קצת יותר, אבל אם עושים את זה נכון, זה חד משמעית שווה את זה. דברו עם מקדם האתרים שלכם ותבקשו קידום ממומן לעסק שלכם.
מחשבה לטווח ארוך – יש אפשרות לקדם אתר בגוגל לאורך זמן, בהוצאה כלכלית נמוכה יותר (לרוב), ולראות את התוצאות עולות בצורה אורגנית, צמיחה שהיא לרוב איטית אך יציבה, ונותנת לעסק לצמוח בקצב בריא. אם אתם לא חייבים זרם מיידי של לקוחות או אין לכם סכום ראשוני גבוהה יחסית להשקיע במודעות בתשלום, כדאי אולי להתחיל עם קידום אורגני מסוג זה.
שילוב – לרוב הדבר הנכון, שילוב בריא עם מחשבה קדימה על התקציב וההתנהלות שלכם יכלול, במרבית מהלכי הקידום בגוגל, גם מודעות בתשלום וגם קידום אורגני. השילוב הזה יוצר מצב בוא אתם מקבלים זרם יציב של לקוחות מהפרסום בתשלום, לקוחות אלו מממנים את העסק אך גם את המשך הקידום, ועם הזמן הקידום האורגני תופס את הנתח הראוי מהשוק ואתם יכולים להוריד תקציב מהמודעות בתשלום וליהנות מזרם לקוחות מהעבודה שנעשתה לטווח ארוך.
רגע לפני שמתחילים
כל עסק מגיע עם ז’רגון, ומעבר לקידום אורגני או קידום ממומן בגוגל, צריך לדעת עוד כמה מילים כדי לתקשר קצת יותר טוב עם המקדם שלכם. אגב, בוודאי שמתם לב כי אנו לוקחים כמובן מאליו שיש לכם מקדם אתרים, וכי אתם לא מנסים לעשות קידום אתרים בגוגל בעצמכם. אם אתם לא מומחים, אל תעשו את זה לבד. זה לרוב כמו זריקת כסף לפח (או יותר נכון לחשבון הבנק של גוגל), ועדיף ללכת עם מקצוענים בתחום.
בכל אופן, אתם צריכים לדעת מהם לינקים או קישורים, מהם לידים, ובעיקר מה אתם מנסים להשיג. איזה סוג פעולה אתם רוצים לקבל מהלקוח הפוטנציאלי שלכם. אולי זה אימייל, אולי הצטרפות לרשימת תפוצה. אולי זה בכלל שיחת טלפון או פשוט שירכוש משהו באתר. דבר זה נקרא "קריאה לפעולה", ובכל מהלך של קידום אתרים בגוגל חשוב שהקריאה תהיה ברורה וממוקדת.
מה הכוונה בכלי רכב ממונעים לילדים?
כלי רכב ממונעים יכולים לעלות את הביטחון העצמי של הילדים שלנו ולאפשר להם להרגיש בטוחים יותר בעצמם וביכולות האישיות שלהם...
פלאשנט צרכנות | 31.1.2022| ממומן
גן אירועים בחדרה
מחפשים גן אירועים בחדרה? הגעתם בדיוק למקום הנכון! במדריך הקצר הבא נציג בפניכם את מה שצריך לדעת לפני שבוחרים גן אירועים בחדרה...
פלאשנט צרכנות | 9.5.2021
יתרונות הבישול על כיריים אינדוקציה
יש הרבה יתרונות לבישול על כיריים אינדוקציה, ואם אתם מתכננים לרכוש כיריים חדשות אבל תוהים אם כדאי לכם לעבור למכשיר זה או לא, הגעתם למקום הנכון...
פלאשנט צרכנות | 31.3.2021| ממומן
כך תוכלו להימנע מהצורך בביצוע הסרת כתמים ממזרון
זכרו שאתם לא רוצים לקום בבוקר שיש לכם אוכל על המיטה, ואתם לא רוצים להגיע למצב שבו תצטרכו לבצע הסרת כתמים ממזרון...
פלאשנט צרכנות | 10.3.2021| ממומן
תפוחי – מדוע אנשים בוחרים לקנות פירות וירקות במשקים פרטיים
לפני שנסביר מדוע יותר ויותר צרכנים בוחרים לרכוש מוצרים כמו פירות וירקות, דרך משקים פרטיים, חשוב להדגיש, שיש לאינטרנט תפקיד חשוב בכך...
הפוגה בלב מדבר: רגע לפני חג הפסח, תיירות מועצה אזורית הערבה התיכונה מציעה הפוגה נעימה לחג, לחוות את שלוות המדבר, המאפשר הזדמנות לניתוק בריא מהמצב, עם מגוון פעילויות וסדנאות לכל המשפחה. סדנאות מיומנויות קדומות- "סיאל-מרכז מלאכות מדבר", מכוורת "פורת" בעין יהב- הופעה של שוטי הנבואה ומגוון פעילויות, מתחם Eco חצבה, סדנאות יצירה לילדים ומבוגרים בסטודיו "היער" של ורדה בן ארי- כפר האמנים, צוקים בסטודיו "היער, שוקוליטלי- סדנאות שוקולד תוצרת בית, עין יהב ועוד המון פעילויות ומקומות מדהימים שמחכים רק לכם! לעדכונים על הפעילויות כנסו לאתר: "תיירות ערבה תיכונה". חג שמח!
קניון TLV מצדיע למילואימניקים בערב הוקרה יחיד מסוגו: המילואימניקים אשר בבעלותם עסק בקטגוריית האלכוהול שנפגע במהלך תקופת המלחמה, יפתחו דוכן מכירה בקניון, ללא עלות, בערב הוקרה למענם ובמטרה לעזור ולו קצת לשקם את העסק שנפגע בעקבות המלחמה. בערב זה ייפתחו דוכני בירה/ יין / קוקטיילים ונשנושים משלימים, אשר כל ההכנסות יהיו של המילואימניקים עצמם. לצד הדוכנים יוצבו פינות ישיבה בתצורת חביות יין וכיסאות בר, במטרה להשלים את החוויה של הערב. שיא הערב יהיה כאשר הזמר יגל אושרי יעלה להופיע לקהל. במהלך כל שעות האירוע ינגן די ג'יי להנעמת המבקרים. ישר כח! ערב ההוקרה יתקיים ביום רביעי ה-17.4.24. בין השעות: 17:00-21:30.
קניון עופר חדרה יערוך במהלך חודש אפריל אירועים, הצגות, מופעים, סדנאות והפעלות כולל במהלך חג הפסח וחופשת חול המועד. אירועי אפריל ייערכו לכל המשפחה, מידי יום שלישי בשעה 17:00 בקומה 1 של הקניון – הכניסה חופשית ללא עלות. בין הפעילויות: סדנא להכנת צלחת מצות לשולחן החג, סדנא להכנת פמוטים חגיגיים לשולחן פסח, הצגה קסומה "הזחל הזללן", "מופע הבלונים והקסמים של עדידידיו" ועוד. תהנו!
134 ישראלים חטופים בעזה ברגע זה. לכל אחד מהם יש שם, פנים, משפחה, חברים, תחביבים – ועוגייה שהוא הכי אוהב לאכול.
כדי להשאיר את החטופים במודעות הציבורית, תלמידי מגמת מלונאות שף בבית החינוך אמית האופק אור עקיבא, הכינו את המתכון האהוב על 4 חטופים: פנקייקים אמריקאיים של קית' סיגל, כדורי שוקולד של אוריאל ברוך, עוגיות שוקולד צ'יפס של הרש גולדברג פולין ועוגיות חמאה של גיא גלבוע דלאל. בנוסף, אספו מצרכים והרכיבו משלוחי מנות למשפחות המפונים באור עקיבא. לכל משלוח כזה צורפו העוגיות האהובות על 4 החטופים, בתפילה לשובם ולחזרת המפונים לבתיהם בשלום. אביתר כהן, תלמיד כיתה י' שיתף: "היה לי כיף לחלק משלוחי מנות ולראות את החיוכים בתמורה. זה עושה ממש טוב על הלב".