פלאשנט עסקים יום שלישי,
5 בנובמבר 2024, 16:29 ממומן
בנייה קלה היא שיטת בנייה שבה אנחנו לא בונים את המבנה כולו בשטח אלא מכינים את רוב המרכיבים שלו במפעל ובשטח מבצעים רק את ההרכבה הסופית. שיטת הבנייה הזו מאפשרת לנו לעבוד בתנאים נוחים יותר ביצירת המבנה מה שמזרז בצורה משמעותית את תהליך הבנייה. חומרים לבנייה קלה כפי שמיד נסביר לכם הם הדבר החשוב באמת בתהליך, וצוות המומחים של אוסטק שמיר כאן עבורכם כדי לספר לכם על המרכזיים שבהם.
חומרים לבנייה קלה
הדבר החשוב ביותר בבנייה קלה אלו החומרים שבהם נשתמש לצורך הבנייה, כאשר יש שלוש חומרים מרכזיים שצריך להכיר.
אלומיניום: אלומיניום נחשבת לאחת המתכות הקלות ביותר, ויחד עם זאת היא גם מספיק חזקה כדי שנוכל לשלב אותה בתהליכי בנייה שונים, כך שגם בבנייה קלה ניתן לראות לא מעט רכיבי אלומיניום.
עץ או פלדה: השלד של המבנה בבנייה קלה עשוי מעץ או פלדת אל חלד. זה החלק העיקרי שהופך את הבנייה הקלה להיות קלה, כיון שאת החלקים של השלד מכינים במפעל, וכל מה שנותר לעשות בשטח זה פשוט לרכיב את השלד וליצור את המבנה הסופי.
חומרים לפאנלים: חומר נוסף שבו נשתמש למעשה נתון לבחירה שלכם, והוא החומר שממנו יהיו עשויים הפאנלים של המבנה. ניתן כמובן לבחור בבלוקים או בקירות רב שכבתיים שבהם יהיה מעורב גם גבס, הכל כמובן בהתאם לתקציב וסוג המבנה שאותו אתם בונים.
על מה חשוב להקפיד בבנייה קלה
לפני שאתם מתחילים פרויקט של בנייה קלה, יש כמה דברים שעליהם אתם צריכים להקפיד:
תוכנית מדויקת: הדבר הראשון שעליו צריך להקפיד הוא תוכנית בנייה מדויקת. הדבר הזה חשוב לא רק בבנייה קלה, אולם מקבל חשיבות רבה ויתר בבנייה קלה שבה דווקא הבנייה עצמה קצרה יותר, ולכן חשוב שהתכנון יהיה כמה שיותר מדויק.
חומרים: שימוש בחומרים לבניה קלה של אוסטק שמיר יאפשר לכם להנות מבנייה קלה, אך יציבה. כפי שהבנתם, לבחירת החומרים ישנה חשיבות עליונה כיון שהיא זו שתקבע בסופו של דבר את איכות הבנייה.
קבלן שמומחה בתחום: הדבר האחרון שאתם צריכים לעשות הוא לבחור איש מקצוע מתאים למשימה הזו. בנייה קלה אמנם נקראת כך בשל השימוש בחומרים קלים, אולם לא כל קבלן יודע איך לבצע פרויקטים של בנייה קלה. בדקו היטב מי אנשי המצקוע שאותם אתם לוקחים לצורך המשימה הזו.
לפני התחלת פרויקט בשיטת הבניה הקלה, חשוב לקבל ייעוץ מקדים כדי לוודא מהם החומרים האידיאליים לבנייה. אנחנו מזמינים אתכם לפנות אלינו לקבלת ייעוץ מקדים.
מה הכוונה בכלי רכב ממונעים לילדים?
כלי רכב ממונעים יכולים לעלות את הביטחון העצמי של הילדים שלנו ולאפשר להם להרגיש בטוחים יותר בעצמם וביכולות האישיות שלהם...
פלאשנט צרכנות | 31.1.2022| ממומן
גן אירועים בחדרה
מחפשים גן אירועים בחדרה? הגעתם בדיוק למקום הנכון! במדריך הקצר הבא נציג בפניכם את מה שצריך לדעת לפני שבוחרים גן אירועים בחדרה...
פלאשנט צרכנות | 9.5.2021
יתרונות הבישול על כיריים אינדוקציה
יש הרבה יתרונות לבישול על כיריים אינדוקציה, ואם אתם מתכננים לרכוש כיריים חדשות אבל תוהים אם כדאי לכם לעבור למכשיר זה או לא, הגעתם למקום הנכון...
פלאשנט צרכנות | 31.3.2021| ממומן
כך תוכלו להימנע מהצורך בביצוע הסרת כתמים ממזרון
זכרו שאתם לא רוצים לקום בבוקר שיש לכם אוכל על המיטה, ואתם לא רוצים להגיע למצב שבו תצטרכו לבצע הסרת כתמים ממזרון...
פלאשנט צרכנות | 10.3.2021| ממומן
תפוחי – מדוע אנשים בוחרים לקנות פירות וירקות במשקים פרטיים
לפני שנסביר מדוע יותר ויותר צרכנים בוחרים לרכוש מוצרים כמו פירות וירקות, דרך משקים פרטיים, חשוב להדגיש, שיש לאינטרנט תפקיד חשוב בכך...
מבצע "רביעי משפחתי" של רשת בתי הקולנוע PLANET ממשיך גם במהלך חודש דצמבר 2024 ב-PLANET זכרון יעקב ומציע הזדמנות נהדרת להורים ולילדים ליהנות מחוויית קולנוע בלתי נשכחת. במסגרת המבצע, בימי רביעי של חודש דצמבר (למעט ערבי חג), בשעה 17:30, יוכלו לקוחות PLANET זכרון יעקב לרכוש כרטיס לסרט ילדים מדובב לעברית יחד עם פופקורן אישי ושתייה אישית במחיר מפתיע של 29 ש"ח בלבד בקופות או 33.5 ש"ח דרך הזמנה מקוונת באינטרנט. הסרטים שיוצגו במהלך "רביעי משפחתי" דצמבר: 11.12- מרשעת, 18.12- מואנה. הקרנת ילדים תכלול כרטיס לסרט + פופקורן אישי ושתייה אישית. לילדים עד גיל 12, המחיר תקף גם למלווה.
2. רשת מסעדות ההמבורגרים 'מוזס שופ', מקבוצת BBB, ממשיכה לגדול ופותחת 3 סניפים חדשים, המצטרפים ל -13 סניפי הרשת. בהקמתם משקיעה הקבוצה כ- 750,000 ₪ פר סניף. סה"כ השקעה בשלושת הסניפים נאמדת בכ- 2.3 מיליון ₪. שלושת הסניפים החדשים יפתחו בסטר פארק חדרה פארק; חבקניון שער צפון בקרית אתא; ובצמרות במושה בבאר יעקב; הסניפים החדשים יופעלו ע"י זכיינים על פי אסטרטגיית המותג: תפריט מהודק ואיכותי, עם הגשה במקום לצד ניהול מערך מקצועי ויעיל של שירות משלוחים ואיסוף עצמי.
רשת SACARA בקמפיין עם אג'נדה חברתית, בכיכובן של פרזנטורית המותג אנה זק ולצידה נטע ברזילי, שזהו קמפיין הביוטי הראשון שלה. הקמפיין בתקציב הנאמד בכ-800,000 ומטרתו לשנות את מהות המחשבה ותפיסת היופי הנשי. במסגרת זו יילווה הקמפיין בטקסטים בעלי אג'נדה חברתית, המנפצים את תבנית היופי המושלם, לדוגמא: "בול כמו שאת", "איפור בווליום שלך", "כל צבע - בצבע", "תני לגוונים שבך לזרוח", "יופי ללא הגדרות" ועוד.
מוזיאון הלובר בפריז וקבוצת לוריאל משיקים שיתוף פעולה תרבותי ייחודי, במסגרתו תוצג תערוכה חדשה ומרתקת בנושא יופי, תחת השם: "מכל היופי!" (‘De toutes beautés!’). השת"פ נועד להנגיש את עולם היופי לקהל הרחב, ולחשוף את הרבגוניות והמורכבות של היופי לאורך ההיסטוריה. התערוכה החדשה מזמינה את המבקרים למסע דרך 10,000 שנות אמנות והיסטוריה, וחושפת את התפתחות תפיסות היופי לאורך התקופות, בתרבויות שונות החל מהשבוע הקרוב ולמשך שלוש השנים הקרובות, מבקרי הלובר מוזמנים לחקור את עולם היופי דרך 108 יצירות אמנות נבחרות המתארות טקסי יופי, אידיאלים של יופי, ואת השאלות שהעלו תרבויות שונות בנוגע ליופי ודימוי גוף. בנוסף לתערוכה עצמה, פותחה אפליקציה אינטרנטית ייעודית, להעשרת חווית המבקרים. האפליקציה, הנגישה באמצעות קוד QR מציגה חומרים כתובים וקוליים ומאפשרת למבקרים להעמיק את הידע שלהם על יצירות האמנות.