אגף הקליטה של עיריית נתניה בשיתוף משרד העלייה והקליטה ציינו את יום העלייה 2024
אגף הקליטה של עיריית נתניה בשיתוף משרד העלייה והקליטה, ציינו בשבוע האחרון בהיכל התרבות העירוני את יום העלייה 2024 במופע חגיגי ומיוחד עם 600 עולים חדשים וכן עם ותיקים מכלל המדינות – "עולים לעולים באהבה".
על הבמה עלו אומנים שונים שהם עצמם עולים חדשים בשירה וריקוד שמייצגים את כלל התרבויות בעיר בשפות השונות: רוסית, צרפתית, אנגלית, אמהרית, ספרדית, איטלקית וקווקזית כחלק ממדיניות האגף לתת במה לעולים מקומיים. המופע הסתים בשיר המסורתי "הבאנו שלום עליכם" .
את הערב הנחה הזמר נתי גייל, והופיעו על הבמה הזמרים רונן בינדר שמשתתף בימים אלו בתוכנית 'הכוכב הבא' והרקדנית המפורסמת ג'ניה ליבמן יחד עם הרקדניות שלה. עוד הופיעו ורוניק שמעוני, לדה יסרוב, פולינטה פיטרובה, סרגיי אלייספוב, סטודיו למחול בהנהלת ולנטינה קנוניקוב, סבטלנה וזדיינקו, אנסטסיה קוזקוב, שתי מקהלות של אגף הקליטה לדוברי רוסית וצרפתית, להקת גונדר, להקת המחול "אביב" ו"להקת אלברוס".
הגיעה לברך המשנה לראש העיר הממונה על תיק הקליטה , חברת המועצה ליאורה לוי אשר ציינה בפני העולים שגם היא עשתה עלייה וגם היא מכירה את הקשיים שיש בעלייה ארצה.
לוי שיתפה את העולים בהיקפי העולים שהגיעו לנתניה השנה - מעל 4500 עולים - נתון המציב את נתניה במקום הראשון בקליטת עלייה לשנת 2024.
לוי סיפרה גם את סיפורו של נתן חי ליאר ז"ל - עולה חדש שנפל במלחמה ומסרה תנחומים לכל משפחות הנופלים.
עוד עלה לברך חבר מועצת העיר בוריס צירולניק הממונה על תיק הקליטה שציין כי קליטת העלייה הינה משימה לאומית ממדרגה ראשונה, בעיקר לנוכח מצבה המורכב של יהדות התפוצות. הוא דיבר על הצורך לחזק את האחדות בינינו ולחזק את אהבת ארץ ישראל ודיבר על החשיבות שבשילוב העולים החדשים בתרבות הישראלית.
לדברי בני אמר, מנהל אגף הקליטה, האירוע הינו אחד משלל האירועים, הפעילויות, הסדנאות, ההרצאות והטיולים להכרת הארץ שמקיים אגף הקליטה לאורך כל השנה. זאת לצד הליווי הראשוני של העולים שמגיעים לנתניה וכן לצד הדאגה לזכויות המוקנות להם כעולים.
נאחל לכלל העולים יום עלייה שמח! וכן ימים טובים ובשורות טובות לכל עם ישראל.
מה הכוונה בכלי רכב ממונעים לילדים?
כלי רכב ממונעים יכולים לעלות את הביטחון העצמי של הילדים שלנו ולאפשר להם להרגיש בטוחים יותר בעצמם וביכולות האישיות שלהם...
פלאשנט צרכנות | 31.1.2022| ממומן
גן אירועים בחדרה
מחפשים גן אירועים בחדרה? הגעתם בדיוק למקום הנכון! במדריך הקצר הבא נציג בפניכם את מה שצריך לדעת לפני שבוחרים גן אירועים בחדרה...
פלאשנט צרכנות | 9.5.2021
יתרונות הבישול על כיריים אינדוקציה
יש הרבה יתרונות לבישול על כיריים אינדוקציה, ואם אתם מתכננים לרכוש כיריים חדשות אבל תוהים אם כדאי לכם לעבור למכשיר זה או לא, הגעתם למקום הנכון...
פלאשנט צרכנות | 31.3.2021| ממומן
כך תוכלו להימנע מהצורך בביצוע הסרת כתמים ממזרון
זכרו שאתם לא רוצים לקום בבוקר שיש לכם אוכל על המיטה, ואתם לא רוצים להגיע למצב שבו תצטרכו לבצע הסרת כתמים ממזרון...
פלאשנט צרכנות | 10.3.2021| ממומן
תפוחי – מדוע אנשים בוחרים לקנות פירות וירקות במשקים פרטיים
לפני שנסביר מדוע יותר ויותר צרכנים בוחרים לרכוש מוצרים כמו פירות וירקות, דרך משקים פרטיים, חשוב להדגיש, שיש לאינטרנט תפקיד חשוב בכך...
מבצע "רביעי משפחתי" של רשת בתי הקולנוע PLANET ממשיך גם במהלך חודש דצמבר 2024 ב-PLANET זכרון יעקב ומציע הזדמנות נהדרת להורים ולילדים ליהנות מחוויית קולנוע בלתי נשכחת. במסגרת המבצע, בימי רביעי של חודש דצמבר (למעט ערבי חג), בשעה 17:30, יוכלו לקוחות PLANET זכרון יעקב לרכוש כרטיס לסרט ילדים מדובב לעברית יחד עם פופקורן אישי ושתייה אישית במחיר מפתיע של 29 ש"ח בלבד בקופות או 33.5 ש"ח דרך הזמנה מקוונת באינטרנט. הסרטים שיוצגו במהלך "רביעי משפחתי" דצמבר: 11.12- מרשעת, 18.12- מואנה. הקרנת ילדים תכלול כרטיס לסרט + פופקורן אישי ושתייה אישית. לילדים עד גיל 12, המחיר תקף גם למלווה.
2. רשת מסעדות ההמבורגרים 'מוזס שופ', מקבוצת BBB, ממשיכה לגדול ופותחת 3 סניפים חדשים, המצטרפים ל -13 סניפי הרשת. בהקמתם משקיעה הקבוצה כ- 750,000 ₪ פר סניף. סה"כ השקעה בשלושת הסניפים נאמדת בכ- 2.3 מיליון ₪. שלושת הסניפים החדשים יפתחו בסטר פארק חדרה פארק; חבקניון שער צפון בקרית אתא; ובצמרות במושה בבאר יעקב; הסניפים החדשים יופעלו ע"י זכיינים על פי אסטרטגיית המותג: תפריט מהודק ואיכותי, עם הגשה במקום לצד ניהול מערך מקצועי ויעיל של שירות משלוחים ואיסוף עצמי.
רשת SACARA בקמפיין עם אג'נדה חברתית, בכיכובן של פרזנטורית המותג אנה זק ולצידה נטע ברזילי, שזהו קמפיין הביוטי הראשון שלה. הקמפיין בתקציב הנאמד בכ-800,000 ומטרתו לשנות את מהות המחשבה ותפיסת היופי הנשי. במסגרת זו יילווה הקמפיין בטקסטים בעלי אג'נדה חברתית, המנפצים את תבנית היופי המושלם, לדוגמא: "בול כמו שאת", "איפור בווליום שלך", "כל צבע - בצבע", "תני לגוונים שבך לזרוח", "יופי ללא הגדרות" ועוד.
מוזיאון הלובר בפריז וקבוצת לוריאל משיקים שיתוף פעולה תרבותי ייחודי, במסגרתו תוצג תערוכה חדשה ומרתקת בנושא יופי, תחת השם: "מכל היופי!" (‘De toutes beautés!’). השת"פ נועד להנגיש את עולם היופי לקהל הרחב, ולחשוף את הרבגוניות והמורכבות של היופי לאורך ההיסטוריה. התערוכה החדשה מזמינה את המבקרים למסע דרך 10,000 שנות אמנות והיסטוריה, וחושפת את התפתחות תפיסות היופי לאורך התקופות, בתרבויות שונות החל מהשבוע הקרוב ולמשך שלוש השנים הקרובות, מבקרי הלובר מוזמנים לחקור את עולם היופי דרך 108 יצירות אמנות נבחרות המתארות טקסי יופי, אידיאלים של יופי, ואת השאלות שהעלו תרבויות שונות בנוגע ליופי ודימוי גוף. בנוסף לתערוכה עצמה, פותחה אפליקציה אינטרנטית ייעודית, להעשרת חווית המבקרים. האפליקציה, הנגישה באמצעות קוד QR מציגה חומרים כתובים וקוליים ומאפשרת למבקרים להעמיק את הידע שלהם על יצירות האמנות.