תושבת האזור שהחלה לחשוד שבעלה בוגד הכינה לו מלכודת שחשפה את מעלליו
בגידות בחיי הנישואין שמתגלות לצד השני עלולות להיות כואבות ביותר, כך גילה לאחרונה על בשרו תושב האזור, שנאלץ לוותר על חלקו בבית המשותף, במסגרת הסכם גירושין בינו לבין אשתו.
הכל החל, כאשר רומן אסור פרץ בין הבעל לבין קולגה שלו בעבודה, השניים המשמשים כעובדי מדינה, הקפידו לשמור על דיסקרטיות רבה, ותקשרו ביניהם באמצעות מכשירי סלולר חלופיים.
על מנת לבלות יותר זמן ביחד, הייתה נוהגת המאהבת להגיע לגן השעשועים שבו שהה הגבר עם בנותיו, להעביר לו מסמכים, ולשוחח עימו. לשאלת הילדות מי זו האישה הזו, ענה להן האב כי מדובר בחברה מהעבודה של אבא, שאבא חייב ללמד אותה את העבודה, כדי שהיא תעבוד טוב יותר.
חשדה של האישה התעורר, לאחר ששמעה מבנותיה, על המפגשים עם "החברה של אבא" בגן השעשועים. חושיה המחודדים בישרו לה שלא מדובר בעוד עמיתה לעבודה, והיא החליטה לשכור חוקר פרטי שיעקוב אחר מעשיו של הבעל. לחוקרים שאליהם פנתה, היא הציגה את הפרויקט בפשטות: היא תשכור את שירותיהם רק אם יסייעו לה לשתול בבית המשפחה מצלמות נסתרות.
חלק מהחוקרים סירבו לבקשה, והסבירו לאישה שמדובר במעשה לא חוקי, שפרותיו ככל הנראה ייפסלו על ידי בית המשפט. אך האישה עמדה על שלה, והסבירה היא רוצה לראות בעיניים שהוא מעז לבגוד בה".
וכך, נמצא לבסוף חוקר פרטי שיאות לקבל על עצמו את המשימה, והוא אכן רישת את בית המשפחה במספר רב של מצלמות במעגל סגור, שכיסו בו כל פינה נסתרת.
בנקודה זו פנתה האישה לחלק השני והמתוחכם בתוכניתה. היא הודיעה לבעלה שהיא מתכוונת לנסוע לדרום הארץ לבית הוריה במושב, למשך סוף השבוע. הבעל, התנצל ואמר שהוא לא יוכל לצערו להצטרף, בגלל עניינים דחופים בעבודה,. או אז, מיהר הבעל להודיע למאהבת, שבסוף השבוע הקרוב הבית שלו עומד לרשותם.
האישה לא שיערה עד כמה תכניתה המתוחכמת תצליח. מסתבר שהבעל, שלא גילה אף פעם התלהבות יתרה בכל הנוגע לקיום יחסי אישות עם אשתו, נטל ככל הנראה גלולה מעוררת, והוא והמאהבת לא השאירו פינה בבית שבה לא תינו אהבים בתשוקה ניכרת לעין, ולאורך שעות. הסרטונים שהופקו משלל המצלמות, סיפקו לאישה שעות ארוכות של חומר מפליל.
בשלב הזה פנתה האישה לעו"ד אור דהן, העוסקת בדיני משפחה ומאבקי גירושין, אשר הגישה בשמה תביעת כתובה לבית הדין הרבני.
לדברי עו"ד דהן, חשוב להבהיר כי ראיות לבגידה בשפה המשפטית "מכחול ושפורפרת" מהווים עילה לקבלת סכום הכתובה, במקרה הנדון דובר על כמאתיים אלף שקלים, זאת ללא קשר לשאר חלוקת הרכוש בין הצדדים שהתנהל בבית המשפט לענייני משפחה.
לאחר מתן ההחלטה ברבני כי האישה זכאית לכתובתה , האיש מלפנים שורת הדין וכמי שחש שמצפונו בוער בו החליט לוותר לאישה במסגרת מכירת ביתם המשותף ולוותר על כרבע מיליון שח משווי הבית לטובת האישה הפגועה היא אם ילדיו.
לדברי עו"ד דהן, גברים רבים אינם מבינים כי הכתובה שעליהם הם חותמים ביום חתונתם, מהווה סוג של הסכם ממון לכל דבר ועניין. לדבריה, כאשר יחסי בני הזוג עולים על שרטון, וכאשר האישה מציגה בפני בית הדין פעולות או מעשים של הבעל, המהווים עילה מספקת למתן גט ותשלום כתובה, הדבר מוביל ברוב הפעמים להחלטה מאד כואבת נגד הבעל, שעלולה, כמו במקרה הנוכחי, לעלות לו במאות אלפי שקלים.
עו"ד אור דהן https://lawdahan.co.il/ עוסקת בתחום דיני המשפחה והגירושין, גישור, צוואות, מאבקי ירושה ועיזבונות, ומתמחה בטיפול במקרים מורכבים של אלימות במשפחה והוצאת צווי הרחקה וצווי הגנה.
מבצע "רביעי משפחתי" של רשת בתי הקולנוע PLANET ממשיך גם במהלך חודש דצמבר 2024 ב-PLANET זכרון יעקב ומציע הזדמנות נהדרת להורים ולילדים ליהנות מחוויית קולנוע בלתי נשכחת. במסגרת המבצע, בימי רביעי של חודש דצמבר (למעט ערבי חג), בשעה 17:30, יוכלו לקוחות PLANET זכרון יעקב לרכוש כרטיס לסרט ילדים מדובב לעברית יחד עם פופקורן אישי ושתייה אישית במחיר מפתיע של 29 ש"ח בלבד בקופות או 33.5 ש"ח דרך הזמנה מקוונת באינטרנט. הסרטים שיוצגו במהלך "רביעי משפחתי" דצמבר: 11.12- מרשעת, 18.12- מואנה. הקרנת ילדים תכלול כרטיס לסרט + פופקורן אישי ושתייה אישית. לילדים עד גיל 12, המחיר תקף גם למלווה.
2. רשת מסעדות ההמבורגרים 'מוזס שופ', מקבוצת BBB, ממשיכה לגדול ופותחת 3 סניפים חדשים, המצטרפים ל -13 סניפי הרשת. בהקמתם משקיעה הקבוצה כ- 750,000 ₪ פר סניף. סה"כ השקעה בשלושת הסניפים נאמדת בכ- 2.3 מיליון ₪. שלושת הסניפים החדשים יפתחו בסטר פארק חדרה פארק; חבקניון שער צפון בקרית אתא; ובצמרות במושה בבאר יעקב; הסניפים החדשים יופעלו ע"י זכיינים על פי אסטרטגיית המותג: תפריט מהודק ואיכותי, עם הגשה במקום לצד ניהול מערך מקצועי ויעיל של שירות משלוחים ואיסוף עצמי.
רשת SACARA בקמפיין עם אג'נדה חברתית, בכיכובן של פרזנטורית המותג אנה זק ולצידה נטע ברזילי, שזהו קמפיין הביוטי הראשון שלה. הקמפיין בתקציב הנאמד בכ-800,000 ומטרתו לשנות את מהות המחשבה ותפיסת היופי הנשי. במסגרת זו יילווה הקמפיין בטקסטים בעלי אג'נדה חברתית, המנפצים את תבנית היופי המושלם, לדוגמא: "בול כמו שאת", "איפור בווליום שלך", "כל צבע - בצבע", "תני לגוונים שבך לזרוח", "יופי ללא הגדרות" ועוד.
מוזיאון הלובר בפריז וקבוצת לוריאל משיקים שיתוף פעולה תרבותי ייחודי, במסגרתו תוצג תערוכה חדשה ומרתקת בנושא יופי, תחת השם: "מכל היופי!" (‘De toutes beautés!’). השת"פ נועד להנגיש את עולם היופי לקהל הרחב, ולחשוף את הרבגוניות והמורכבות של היופי לאורך ההיסטוריה. התערוכה החדשה מזמינה את המבקרים למסע דרך 10,000 שנות אמנות והיסטוריה, וחושפת את התפתחות תפיסות היופי לאורך התקופות, בתרבויות שונות החל מהשבוע הקרוב ולמשך שלוש השנים הקרובות, מבקרי הלובר מוזמנים לחקור את עולם היופי דרך 108 יצירות אמנות נבחרות המתארות טקסי יופי, אידיאלים של יופי, ואת השאלות שהעלו תרבויות שונות בנוגע ליופי ודימוי גוף. בנוסף לתערוכה עצמה, פותחה אפליקציה אינטרנטית ייעודית, להעשרת חווית המבקרים. האפליקציה, הנגישה באמצעות קוד QR מציגה חומרים כתובים וקוליים ומאפשרת למבקרים להעמיק את הידע שלהם על יצירות האמנות.