קבוצת הסורגות של מרכז הפנאי "קלור" שלחו חום ואהבה לגדוד 71, חטיבה 188 חטיבת שריון
החורף מגיע ורבים חושבים כיצד יוכלו לחמם את חיילי צה"ל ששומרים עלינו בגבולות. קבוצת הסורגות של מרכז הפנאי "קלור" פעלו השבוע עם מחווה ייחודית - סריגת כובעי צמר שיחממו את לוחמי גדוד 71, חטיבה 188 חטיבת השריון.
לצורך כך, מדי יום שני בבוקר, בין השעות 09:00-11:00, מתכנסות הנשים הסורגות במרכז הפנאי, יושבות יחד עם חוטים ומסרגות, ומשקיעות את כל כולן במלאכה למען חיילי החטיבה.
קבוצת הסורגות מחברת נשים מכל קשת הגילאים, וכל אחת מביאה איתה את זיכרונותיה וכישוריה שרכשה לאורך השנים. "כל מי שהחזיקה אי פעם בידיה מסרגות", מספרת אחת המשתתפות בחיוך, יכולה להצטרף. "רובנו סבתות, ורובנו זוכרות את מלאכת הסריגה מהעבר. אנחנו יושבות לשתות קפה וסורגות, משוחחות עם חברות וסורגות, ומנצלות כל דקה לסריגה. לפני שאני אורזות את הכובעים המוכנים, אני עוצרת רגע ומברכת אותם. הדבר היחיד שמעסיק ומעניין אותנו הוא שהחיילים יחזרו בשלום הביתה, כשהם בריאים ושלמים בגוף ובנפש".
רועי שפושניק, יו"ר עמותת ברק של חטיבה 188, הודה לנשים על נדיבותן ואמר: "התרומות הללו מגיעות ישירות לחיילים שלנו בשטח, ואנחנו לא יכולים להודות לכן מספיק על טוב לבכן ונדיבותכן! התרומות שלכן עושות שינוי אמיתי בחייהם של החיילים שלנו, ואנחנו כל כך גאים שאתן חלק מהקהילה. תודה רבה! אנחנו שמחים על שיתופי הפעולה עם חדרה, והמחוות החמות שלכן רק מעצימות את תחושת התמיכה והאחווה".
עו"ד יניב דרי, יו"ר פנאי העיר אמר כי "מחווה זו של קבוצת הנשים בקלור היא חלק משלל יוזמות של תמיכה ותרומה שנערכות על ידי תושבי העיר בשלל מרכזי הפנאי השונים ובגילאים שונים. פעילות זו מבטאת חיבור עמוק בין חדרה לחיילים בשטח, וחיזוק תחושת האחריות והגאווה של הקהילה".
מבצע "רביעי משפחתי" של רשת בתי הקולנוע PLANET ממשיך גם במהלך חודש דצמבר 2024 ב-PLANET זכרון יעקב ומציע הזדמנות נהדרת להורים ולילדים ליהנות מחוויית קולנוע בלתי נשכחת. במסגרת המבצע, בימי רביעי של חודש דצמבר (למעט ערבי חג), בשעה 17:30, יוכלו לקוחות PLANET זכרון יעקב לרכוש כרטיס לסרט ילדים מדובב לעברית יחד עם פופקורן אישי ושתייה אישית במחיר מפתיע של 29 ש"ח בלבד בקופות או 33.5 ש"ח דרך הזמנה מקוונת באינטרנט. הסרטים שיוצגו במהלך "רביעי משפחתי" דצמבר: 11.12- מרשעת, 18.12- מואנה. הקרנת ילדים תכלול כרטיס לסרט + פופקורן אישי ושתייה אישית. לילדים עד גיל 12, המחיר תקף גם למלווה.
2. רשת מסעדות ההמבורגרים 'מוזס שופ', מקבוצת BBB, ממשיכה לגדול ופותחת 3 סניפים חדשים, המצטרפים ל -13 סניפי הרשת. בהקמתם משקיעה הקבוצה כ- 750,000 ₪ פר סניף. סה"כ השקעה בשלושת הסניפים נאמדת בכ- 2.3 מיליון ₪. שלושת הסניפים החדשים יפתחו בסטר פארק חדרה פארק; חבקניון שער צפון בקרית אתא; ובצמרות במושה בבאר יעקב; הסניפים החדשים יופעלו ע"י זכיינים על פי אסטרטגיית המותג: תפריט מהודק ואיכותי, עם הגשה במקום לצד ניהול מערך מקצועי ויעיל של שירות משלוחים ואיסוף עצמי.
רשת SACARA בקמפיין עם אג'נדה חברתית, בכיכובן של פרזנטורית המותג אנה זק ולצידה נטע ברזילי, שזהו קמפיין הביוטי הראשון שלה. הקמפיין בתקציב הנאמד בכ-800,000 ומטרתו לשנות את מהות המחשבה ותפיסת היופי הנשי. במסגרת זו יילווה הקמפיין בטקסטים בעלי אג'נדה חברתית, המנפצים את תבנית היופי המושלם, לדוגמא: "בול כמו שאת", "איפור בווליום שלך", "כל צבע - בצבע", "תני לגוונים שבך לזרוח", "יופי ללא הגדרות" ועוד.
מוזיאון הלובר בפריז וקבוצת לוריאל משיקים שיתוף פעולה תרבותי ייחודי, במסגרתו תוצג תערוכה חדשה ומרתקת בנושא יופי, תחת השם: "מכל היופי!" (‘De toutes beautés!’). השת"פ נועד להנגיש את עולם היופי לקהל הרחב, ולחשוף את הרבגוניות והמורכבות של היופי לאורך ההיסטוריה. התערוכה החדשה מזמינה את המבקרים למסע דרך 10,000 שנות אמנות והיסטוריה, וחושפת את התפתחות תפיסות היופי לאורך התקופות, בתרבויות שונות החל מהשבוע הקרוב ולמשך שלוש השנים הקרובות, מבקרי הלובר מוזמנים לחקור את עולם היופי דרך 108 יצירות אמנות נבחרות המתארות טקסי יופי, אידיאלים של יופי, ואת השאלות שהעלו תרבויות שונות בנוגע ליופי ודימוי גוף. בנוסף לתערוכה עצמה, פותחה אפליקציה אינטרנטית ייעודית, להעשרת חווית המבקרים. האפליקציה, הנגישה באמצעות קוד QR מציגה חומרים כתובים וקוליים ומאפשרת למבקרים להעמיק את הידע שלהם על יצירות האמנות.