ראש המועצה יניב חכימי הוביל להסכם היסטורי שיכניס 9 מיליון שקלים כל שנה לקופת המועצה
ר
ראש המועצה המקומית פרדס חנה כרכור, יוני חכימי הביא לאישור פה אחד של מליאת המועצה הסכם פיתוח היסטורי מול החברה לפיתוח קיסריה. ההסכם עתיד להכניס למועצה כ- 9 מיליון ₪ בשנה, בעוד כ- 3 שנים מהיום.
במסגרת ההסכם, עליו הצביעו פה אחד חברי מליאת המועצה יפותחו תשתיות במתחם בהיקף של שטחים בסדר גודל של 90,000 מ״ר. עם הקמת בינוי על שטחים אלו תהנה המועצה המקומית פרדס חנה כרכור מארנונה בהיקף של כ-9,000,000 מיליון ש״ח בשנה. החברה לפיתוח קיסריה ישלמו את עבודות הפיתוח והמועצה תוותר על היטלי הפיתוח בתמורה (בגודל של 90 אלף מ"ר). מיד לאחר השלמת המהלך המועצה תחל להכניס כ- 9 מיליון ₪ בשנה וזאת ללא הוצאות.
עוד נמסר כי מדובר בצעד ראשון ומרכזי לשינוי תמהיל הארנונה של היישוב אותו מוביל ראש המועצה מאז כניסתו לתפקיד. צעד שעתיד להביא למתן שירות טוב יותר עבור התושבים, קרי יכולת השקעה גבוהה יותר של המועצה עבור התושבים.
בתוך כך ציין ראש המועצה יוני חכימי כי הנושא הכלכלי במועצה יעבור שינוי במהלך השנים הקרובות. אנחנו ניצור שינוי ביחס הארנונה המסחרית. בתוך כך בחודשים האחרונים עלינו כבר לשטח עם פיתוח שלב א' של אזור תעסוקה אילנות. אזור התעסוקה אילנות הוא צעד משמעותי לקידום הכלכלה המקומית וחיזוק עצמאותנו הכלכלית כרשות מקומית. אזור התעסוקה יהווה עוגן כלכלי מרכזי וקריטי לשנים הבאות ויספק מקומות תעסוקה רבים לתושבי המושבה. את הפיתוח מובילה המועצה המקומית פרדס חנה כרכור בשיתוף החברה למשק וכלכלה. כזכור, המועצה המקומית פרדס חנה כרכור, יחד עם בעלי קרקע פרטיים, יזמו את תכנית אזור התעסוקה. התכנית כולה תואמת את תכנית המתאר החדשה של פרדס חנה כרכור בכל הנוגע לקביעת ייעודי הקרקע ועקרונות התכנית שנקבעו.
מבצע "רביעי משפחתי" של רשת בתי הקולנוע PLANET ממשיך גם במהלך חודש דצמבר 2024 ב-PLANET זכרון יעקב ומציע הזדמנות נהדרת להורים ולילדים ליהנות מחוויית קולנוע בלתי נשכחת. במסגרת המבצע, בימי רביעי של חודש דצמבר (למעט ערבי חג), בשעה 17:30, יוכלו לקוחות PLANET זכרון יעקב לרכוש כרטיס לסרט ילדים מדובב לעברית יחד עם פופקורן אישי ושתייה אישית במחיר מפתיע של 29 ש"ח בלבד בקופות או 33.5 ש"ח דרך הזמנה מקוונת באינטרנט. הסרטים שיוצגו במהלך "רביעי משפחתי" דצמבר: 11.12- מרשעת, 18.12- מואנה. הקרנת ילדים תכלול כרטיס לסרט + פופקורן אישי ושתייה אישית. לילדים עד גיל 12, המחיר תקף גם למלווה.
2. רשת מסעדות ההמבורגרים 'מוזס שופ', מקבוצת BBB, ממשיכה לגדול ופותחת 3 סניפים חדשים, המצטרפים ל -13 סניפי הרשת. בהקמתם משקיעה הקבוצה כ- 750,000 ₪ פר סניף. סה"כ השקעה בשלושת הסניפים נאמדת בכ- 2.3 מיליון ₪. שלושת הסניפים החדשים יפתחו בסטר פארק חדרה פארק; חבקניון שער צפון בקרית אתא; ובצמרות במושה בבאר יעקב; הסניפים החדשים יופעלו ע"י זכיינים על פי אסטרטגיית המותג: תפריט מהודק ואיכותי, עם הגשה במקום לצד ניהול מערך מקצועי ויעיל של שירות משלוחים ואיסוף עצמי.
רשת SACARA בקמפיין עם אג'נדה חברתית, בכיכובן של פרזנטורית המותג אנה זק ולצידה נטע ברזילי, שזהו קמפיין הביוטי הראשון שלה. הקמפיין בתקציב הנאמד בכ-800,000 ומטרתו לשנות את מהות המחשבה ותפיסת היופי הנשי. במסגרת זו יילווה הקמפיין בטקסטים בעלי אג'נדה חברתית, המנפצים את תבנית היופי המושלם, לדוגמא: "בול כמו שאת", "איפור בווליום שלך", "כל צבע - בצבע", "תני לגוונים שבך לזרוח", "יופי ללא הגדרות" ועוד.
מוזיאון הלובר בפריז וקבוצת לוריאל משיקים שיתוף פעולה תרבותי ייחודי, במסגרתו תוצג תערוכה חדשה ומרתקת בנושא יופי, תחת השם: "מכל היופי!" (‘De toutes beautés!’). השת"פ נועד להנגיש את עולם היופי לקהל הרחב, ולחשוף את הרבגוניות והמורכבות של היופי לאורך ההיסטוריה. התערוכה החדשה מזמינה את המבקרים למסע דרך 10,000 שנות אמנות והיסטוריה, וחושפת את התפתחות תפיסות היופי לאורך התקופות, בתרבויות שונות החל מהשבוע הקרוב ולמשך שלוש השנים הקרובות, מבקרי הלובר מוזמנים לחקור את עולם היופי דרך 108 יצירות אמנות נבחרות המתארות טקסי יופי, אידיאלים של יופי, ואת השאלות שהעלו תרבויות שונות בנוגע ליופי ודימוי גוף. בנוסף לתערוכה עצמה, פותחה אפליקציה אינטרנטית ייעודית, להעשרת חווית המבקרים. האפליקציה, הנגישה באמצעות קוד QR מציגה חומרים כתובים וקוליים ומאפשרת למבקרים להעמיק את הידע שלהם על יצירות האמנות.