בתוך חודש ימים בלבד, 18 ישראלים, יהודים וערבים כאחד, נעצרו בחשד לריגול לטובת מדינת ציר הרשע איר
בתוך חודש ימים בלבד, 18 ישראלים, יהודים וערבים כאחד, נעצרו בחשד לריגול לטובת מדינת ציר הרשע איראן. המספרים בלתי נתפסים והמרגלים נמנים על כלל הפסיפס הישראלי.
בני סבטי, חוקר איראן במכון למחקרי ביטחון לאומי (INSS) אומר: ״לפי המקרים האחרונים לא מדובר באנשי שוליים״.
שני חטאים נוראים היו לעם ישראל במדבר: חטא העגל, שבו עשו עגל מסכה והשתחוו לו, וחטא המרגלים שבו נגררו אחר עצת המרגלים שהמסו את לבב העם, באומרם כי עם ישראל לא יוכל לכבוש את הארץ.
מכמה בחינות, חטא המרגלים חמור מחטא העגל. מעבר לאבחון מאפייני המרגל הקלאסי, נקרא להם ג׳יימס בונד או סוכני מוסד שכולם נראים מרגשים וצודקים... במקרה שבו מרגל פועל כנגד עמו, יש כאן שאלה של היסוד הנפשי הקיים באדם שפל כזה. אדם המסוגל לחבל באינטרס של הארץ שלו, לפגוע בבטחון משפחתו וידידיו, לפעול ביודעין כנגד האינטרסים של כל מי שסובב את עולמו ותלוי בו ושהוא תלוי בהם.
לכל הדעות, מדובר במעשה של טירוף ואיבוד ערכים מוחלט. נשאלת השאלה: הכיצד מגיעים למקום האפל הזה שבו שום דבר לא חשוב מלבד אתה ועצמך? נדרשת אישיות נרקסיסטית על גבול הסוציופטית. זו הבחנה שרובנו נסכים איתה, אנשים שבעבור בצע כסף מכרו את נשמתם לשטן. אולי השאלה היותר נוקבת היא מה קרה לנו כחברה? השאלה הזאת מהדהדת ביתר שאת לאור מקרים מחרידים נוספים של פגיעה בעם במהלך לחימה כגון פרשת מתחזי הנובה.
רוע בהתגלמותו
בעקבות אירועי הטבח והפשעים נגד האנושות שבוצעו על ידי ארגון הטרור הרצחני חמאס ביום 7.10.23, הביטוח הלאומי קידם סיוע באופן מיידי לעשרות אלפי נפגעי האסון ומתוכם גם אלפי משתתפי מסיבת הנובה שהתקיימה באזור.
כחלק בלתי נפרד ממדיניות הביטוח הלאומי, נקבע כי כל מי שניצל מהתופת, יוכל להגיש בקשה לביטוח הלאומי ולקבל סיוע מיידי בסך אלפי שקלים. עוד נקבע, כי בהמשך אף תיבחן זכאותו לקבלת הטבות נוספות מטעם המדינה לאחר שיוכר כנפגע איבה.
לכאן נכנסו אנשים רעים, חסרי בושה, נמוכי נפש שניצלו את הרגע הקשה המורכב והמבולגן שחווינו בכדי לגנוב, לרמות, לנצל ולגזול את קופת המדינה ועל הדרך את לב העם.
שאלת המוסר הירוד והיעדר המצפון תהדהד בתוכנו עוד זמן רב ותפגום בטוהר מידותינו לעד.
שלכם,
עו״ד ומגשרת ונסה שגיא, יועצת אסטרטגית ופוליטית, מנחת התוכנית המשפטית המובילה ברשת ״הפרקליטות ועו״ד״
מבצע "רביעי משפחתי" של רשת בתי הקולנוע PLANET ממשיך גם במהלך חודש דצמבר 2024 ב-PLANET זכרון יעקב ומציע הזדמנות נהדרת להורים ולילדים ליהנות מחוויית קולנוע בלתי נשכחת. במסגרת המבצע, בימי רביעי של חודש דצמבר (למעט ערבי חג), בשעה 17:30, יוכלו לקוחות PLANET זכרון יעקב לרכוש כרטיס לסרט ילדים מדובב לעברית יחד עם פופקורן אישי ושתייה אישית במחיר מפתיע של 29 ש"ח בלבד בקופות או 33.5 ש"ח דרך הזמנה מקוונת באינטרנט. הסרטים שיוצגו במהלך "רביעי משפחתי" דצמבר: 11.12- מרשעת, 18.12- מואנה. הקרנת ילדים תכלול כרטיס לסרט + פופקורן אישי ושתייה אישית. לילדים עד גיל 12, המחיר תקף גם למלווה.
2. רשת מסעדות ההמבורגרים 'מוזס שופ', מקבוצת BBB, ממשיכה לגדול ופותחת 3 סניפים חדשים, המצטרפים ל -13 סניפי הרשת. בהקמתם משקיעה הקבוצה כ- 750,000 ₪ פר סניף. סה"כ השקעה בשלושת הסניפים נאמדת בכ- 2.3 מיליון ₪. שלושת הסניפים החדשים יפתחו בסטר פארק חדרה פארק; חבקניון שער צפון בקרית אתא; ובצמרות במושה בבאר יעקב; הסניפים החדשים יופעלו ע"י זכיינים על פי אסטרטגיית המותג: תפריט מהודק ואיכותי, עם הגשה במקום לצד ניהול מערך מקצועי ויעיל של שירות משלוחים ואיסוף עצמי.
רשת SACARA בקמפיין עם אג'נדה חברתית, בכיכובן של פרזנטורית המותג אנה זק ולצידה נטע ברזילי, שזהו קמפיין הביוטי הראשון שלה. הקמפיין בתקציב הנאמד בכ-800,000 ומטרתו לשנות את מהות המחשבה ותפיסת היופי הנשי. במסגרת זו יילווה הקמפיין בטקסטים בעלי אג'נדה חברתית, המנפצים את תבנית היופי המושלם, לדוגמא: "בול כמו שאת", "איפור בווליום שלך", "כל צבע - בצבע", "תני לגוונים שבך לזרוח", "יופי ללא הגדרות" ועוד.
מוזיאון הלובר בפריז וקבוצת לוריאל משיקים שיתוף פעולה תרבותי ייחודי, במסגרתו תוצג תערוכה חדשה ומרתקת בנושא יופי, תחת השם: "מכל היופי!" (‘De toutes beautés!’). השת"פ נועד להנגיש את עולם היופי לקהל הרחב, ולחשוף את הרבגוניות והמורכבות של היופי לאורך ההיסטוריה. התערוכה החדשה מזמינה את המבקרים למסע דרך 10,000 שנות אמנות והיסטוריה, וחושפת את התפתחות תפיסות היופי לאורך התקופות, בתרבויות שונות החל מהשבוע הקרוב ולמשך שלוש השנים הקרובות, מבקרי הלובר מוזמנים לחקור את עולם היופי דרך 108 יצירות אמנות נבחרות המתארות טקסי יופי, אידיאלים של יופי, ואת השאלות שהעלו תרבויות שונות בנוגע ליופי ודימוי גוף. בנוסף לתערוכה עצמה, פותחה אפליקציה אינטרנטית ייעודית, להעשרת חווית המבקרים. האפליקציה, הנגישה באמצעות קוד QR מציגה חומרים כתובים וקוליים ומאפשרת למבקרים להעמיק את הידע שלהם על יצירות האמנות.