השדולה הוקמה ביוזמת עמותת חלאסרטן שהוקמה בהשראתה של טל יעקובסון ז"ל
השבוע הושקה בכנסת השדולה למען צעירים חולים ומחלימים מסרטן, בהובלת חברות הכנסת נעמה לזימי, אימאן ח'טיב-יאסין ושלי טל מירון. השדולה נועדה לקדם מדיניות ציבורית לתמיכה בצעירים שחלו בסרטן.
השדולה הוקמה ביוזמת חברות הכנסת ובשיתוף עמותת "חלאסרטן" – עמותה שבליבה קהילת החולים הגדולה בישראל. בכל יום 10 צעירים בגילאי 18-44 מאובחנים בסרטן.
מתוך הכרה בחשיבותם של הצעירים כמנוע הצמיחה של המשק בהיבט חברתי וכלכלי נבחר נושא המעסיקים ותמיכתם בעובדים שחלו כנושא ראשון לטיפול השדולה.
עמותת "חלאסרטן" יצרה סטנדרט חדש לתמיכה בעובדים צעירים חולים ומחלימים סרטן, תוכנית ההדרכה והכלים עבור המעסיקים במשק הוצגו במסגרת השדולה. תוכנית "Cancer Friendly," שפותחה על ידי העמותה, כבר הוטמעה בחברות מובילות במשק, והעמותה ממשיכה להכשיר מנהלים ומעסיקים לאמץ את הכלים הדרושים ליצירת סביבת עבודה תומכת.
שירי קונטס גילגון, חברת קהילת חלאסרטן: "קצת לפני מאורעות ה-7.10 אובחנתי כחולה בסרטן, אני נשואה, אמא צעירה לשתי ילדות קטנות מתחת לגיל 6. אחד הפחדים הכי גדולים שלי לצד האבחון, היה איך נסתדר כלכלית? בארגונים רבים, עובדים חולים נאלצים לעזוב או מפוטרים, ואין להם שום רשת ביטחון. בזכות עמותת 'חלאסרטן' זכיתי להוביל את פרויקט 'Cancer Friendly' ולסייע לחולים אחרים לקבל את התמיכה שמגיעה להם."
זוהר יעקובסון, נשיאת עמותת חלאסרטן: "אנחנו שואפים שכל מעסיק יכיר את הסטנדרט שיצרנו ואת הכלים התומכים בחולים ובמחלימים.
שירה סגל קופרמן - מייסדת שותפה ומנכ״לית חלארטן: הסיפורים שאנו שומעים ממקומות העבודה הם עדות למציאות שדורשת שינוי. השדולה בכנסת היא צעד משמעותי בדרך שלנו להפוך את מודל 'Cancer Friendly' לסטנדרט ארצי חוצה מגזרים.
מבצע "רביעי משפחתי" של רשת בתי הקולנוע PLANET ממשיך גם במהלך חודש דצמבר 2024 ב-PLANET זכרון יעקב ומציע הזדמנות נהדרת להורים ולילדים ליהנות מחוויית קולנוע בלתי נשכחת. במסגרת המבצע, בימי רביעי של חודש דצמבר (למעט ערבי חג), בשעה 17:30, יוכלו לקוחות PLANET זכרון יעקב לרכוש כרטיס לסרט ילדים מדובב לעברית יחד עם פופקורן אישי ושתייה אישית במחיר מפתיע של 29 ש"ח בלבד בקופות או 33.5 ש"ח דרך הזמנה מקוונת באינטרנט. הסרטים שיוצגו במהלך "רביעי משפחתי" דצמבר: 11.12- מרשעת, 18.12- מואנה. הקרנת ילדים תכלול כרטיס לסרט + פופקורן אישי ושתייה אישית. לילדים עד גיל 12, המחיר תקף גם למלווה.
2. רשת מסעדות ההמבורגרים 'מוזס שופ', מקבוצת BBB, ממשיכה לגדול ופותחת 3 סניפים חדשים, המצטרפים ל -13 סניפי הרשת. בהקמתם משקיעה הקבוצה כ- 750,000 ₪ פר סניף. סה"כ השקעה בשלושת הסניפים נאמדת בכ- 2.3 מיליון ₪. שלושת הסניפים החדשים יפתחו בסטר פארק חדרה פארק; חבקניון שער צפון בקרית אתא; ובצמרות במושה בבאר יעקב; הסניפים החדשים יופעלו ע"י זכיינים על פי אסטרטגיית המותג: תפריט מהודק ואיכותי, עם הגשה במקום לצד ניהול מערך מקצועי ויעיל של שירות משלוחים ואיסוף עצמי.
רשת SACARA בקמפיין עם אג'נדה חברתית, בכיכובן של פרזנטורית המותג אנה זק ולצידה נטע ברזילי, שזהו קמפיין הביוטי הראשון שלה. הקמפיין בתקציב הנאמד בכ-800,000 ומטרתו לשנות את מהות המחשבה ותפיסת היופי הנשי. במסגרת זו יילווה הקמפיין בטקסטים בעלי אג'נדה חברתית, המנפצים את תבנית היופי המושלם, לדוגמא: "בול כמו שאת", "איפור בווליום שלך", "כל צבע - בצבע", "תני לגוונים שבך לזרוח", "יופי ללא הגדרות" ועוד.
מוזיאון הלובר בפריז וקבוצת לוריאל משיקים שיתוף פעולה תרבותי ייחודי, במסגרתו תוצג תערוכה חדשה ומרתקת בנושא יופי, תחת השם: "מכל היופי!" (‘De toutes beautés!’). השת"פ נועד להנגיש את עולם היופי לקהל הרחב, ולחשוף את הרבגוניות והמורכבות של היופי לאורך ההיסטוריה. התערוכה החדשה מזמינה את המבקרים למסע דרך 10,000 שנות אמנות והיסטוריה, וחושפת את התפתחות תפיסות היופי לאורך התקופות, בתרבויות שונות החל מהשבוע הקרוב ולמשך שלוש השנים הקרובות, מבקרי הלובר מוזמנים לחקור את עולם היופי דרך 108 יצירות אמנות נבחרות המתארות טקסי יופי, אידיאלים של יופי, ואת השאלות שהעלו תרבויות שונות בנוגע ליופי ודימוי גוף. בנוסף לתערוכה עצמה, פותחה אפליקציה אינטרנטית ייעודית, להעשרת חווית המבקרים. האפליקציה, הנגישה באמצעות קוד QR מציגה חומרים כתובים וקוליים ומאפשרת למבקרים להעמיק את הידע שלהם על יצירות האמנות.