בעירייה מעניקים הטבות שכר לכאורה לחלק מהעובדים, שלא דרך תלוש השכר ומבלי לשלם על כך מס
חשיפה. בעיריית חדרה חושבים ככל הנראה, שניתן לכאורה לעבור ולצפצף על החוק! מסקנה זאת עולה מהעובדה שאתמול, ראשון, קבלו מאות עובדי עירייה, שאינם גרים בעיר, דרישה לבוא ולחדש תו חנייה חינם, המוענק רק לתושבי העיר.
תן התושב המעניק חנייה חינם ברחבי העיר, ניתן לתושבי העיר, לפני כשמונה שנים, בתקופת כהונתו של ראש העירייה דאז, צביקה גנדלמן. התו העניק לתושבי העיר בלבד!! שמשלמים ארנונה בחדרה, חנייה חינם בכחול לבן ברחבי העיר.
השבוע התברר כי בעיריית חדרה הגדילו לעשות ולהעניק גם לעובדי עירייה, שאינם תושבי העיר, תו תושב המעניק חנייה בחינם, וזאת למרות שאינם משלמים ארנונה בעיר ולמעשה מתפרנסים מכספי הארנונה של תושבי העיר.
"אין ספק שמדובר פה בכמה בעיות חמורות" אומר גורם המכיר את הפרשה מקרוב: "מצד אחד ניתנת הטבת שכר שלא דרך תלוש המשכורת, שזו עבירה על חוקי המיסים. בנוסף, יש כאן סממן של טובות הנאה לעובדים, למרות שהם לא זכאים לטובות הללו. לא סתם כתוב בפנייה לעובדים לפנות לשי גבאי שמתמודד על תפקיד יו"ר ועד העובדים".
מבצע "רביעי משפחתי" של רשת בתי הקולנוע PLANET ממשיך גם במהלך חודש דצמבר 2024 ב-PLANET זכרון יעקב ומציע הזדמנות נהדרת להורים ולילדים ליהנות מחוויית קולנוע בלתי נשכחת. במסגרת המבצע, בימי רביעי של חודש דצמבר (למעט ערבי חג), בשעה 17:30, יוכלו לקוחות PLANET זכרון יעקב לרכוש כרטיס לסרט ילדים מדובב לעברית יחד עם פופקורן אישי ושתייה אישית במחיר מפתיע של 29 ש"ח בלבד בקופות או 33.5 ש"ח דרך הזמנה מקוונת באינטרנט. הסרטים שיוצגו במהלך "רביעי משפחתי" דצמבר: 11.12- מרשעת, 18.12- מואנה. הקרנת ילדים תכלול כרטיס לסרט + פופקורן אישי ושתייה אישית. לילדים עד גיל 12, המחיר תקף גם למלווה.
2. רשת מסעדות ההמבורגרים 'מוזס שופ', מקבוצת BBB, ממשיכה לגדול ופותחת 3 סניפים חדשים, המצטרפים ל -13 סניפי הרשת. בהקמתם משקיעה הקבוצה כ- 750,000 ₪ פר סניף. סה"כ השקעה בשלושת הסניפים נאמדת בכ- 2.3 מיליון ₪. שלושת הסניפים החדשים יפתחו בסטר פארק חדרה פארק; חבקניון שער צפון בקרית אתא; ובצמרות במושה בבאר יעקב; הסניפים החדשים יופעלו ע"י זכיינים על פי אסטרטגיית המותג: תפריט מהודק ואיכותי, עם הגשה במקום לצד ניהול מערך מקצועי ויעיל של שירות משלוחים ואיסוף עצמי.
רשת SACARA בקמפיין עם אג'נדה חברתית, בכיכובן של פרזנטורית המותג אנה זק ולצידה נטע ברזילי, שזהו קמפיין הביוטי הראשון שלה. הקמפיין בתקציב הנאמד בכ-800,000 ומטרתו לשנות את מהות המחשבה ותפיסת היופי הנשי. במסגרת זו יילווה הקמפיין בטקסטים בעלי אג'נדה חברתית, המנפצים את תבנית היופי המושלם, לדוגמא: "בול כמו שאת", "איפור בווליום שלך", "כל צבע - בצבע", "תני לגוונים שבך לזרוח", "יופי ללא הגדרות" ועוד.
מוזיאון הלובר בפריז וקבוצת לוריאל משיקים שיתוף פעולה תרבותי ייחודי, במסגרתו תוצג תערוכה חדשה ומרתקת בנושא יופי, תחת השם: "מכל היופי!" (‘De toutes beautés!’). השת"פ נועד להנגיש את עולם היופי לקהל הרחב, ולחשוף את הרבגוניות והמורכבות של היופי לאורך ההיסטוריה. התערוכה החדשה מזמינה את המבקרים למסע דרך 10,000 שנות אמנות והיסטוריה, וחושפת את התפתחות תפיסות היופי לאורך התקופות, בתרבויות שונות החל מהשבוע הקרוב ולמשך שלוש השנים הקרובות, מבקרי הלובר מוזמנים לחקור את עולם היופי דרך 108 יצירות אמנות נבחרות המתארות טקסי יופי, אידיאלים של יופי, ואת השאלות שהעלו תרבויות שונות בנוגע ליופי ודימוי גוף. בנוסף לתערוכה עצמה, פותחה אפליקציה אינטרנטית ייעודית, להעשרת חווית המבקרים. האפליקציה, הנגישה באמצעות קוד QR מציגה חומרים כתובים וקוליים ומאפשרת למבקרים להעמיק את הידע שלהם על יצירות האמנות.