נשים רבות נשארות בבית מתוך פחד על הילדים, על העתיד. חשוב לזכור שילדים צריכים אמא בריאה וחזקה ובעיקר - אמא בחיים
חודש נובמבר הוא החודש שבו מציינים את המאבק המתמשך באלימות נגד נשים. במהלך החודש מועלות הצגות רבות בנושא, מתקיימות סדנאות, הרצאות ופעילויות על מנת לעורר מודעות וחשיפה לנושא החשוב הזה. כל נושא האלימות נגד נשים חייב להיות על סדר היום שלנו בדרך קבע, בכל ימות השנה, בכל רגע.
לאלימות פנים רבות, לעיתים היא כל כך מתעתעת עד שרמת התעתוע גורמת לאבחנה שגויה בעיני הקורבן ובכך נמשך מעגל ההתעללות וההיקשרות הטראומטית.
אלימות פיזית היא הקלה ביותר לאבחון ולגילוי, לעומת זאת, הקושי מתעצם כאשר האלימות היא נפשית, כלכלית ומינית.
האישה מתקשה לזהות שהיא נמצאת בזוגיות אלימה מכיוון ש"לא תמיד רע" ולפעמים יש גם ימים טובים והבלבול מתעצם.
כממונה על תיק הרווחה אני גאה בפעילות הרבה למען קידום האישה ובטחונה ועל הענקת המעטפת הרחבה והתומכת לנשים וילדים בסיכון ונמשיך כך בכל הכוח.
כמה חשוב שאנחנו בתור חברה, בתור שכנים, בתור חברים, בתור אנשי מקצוע או אפילו סתם כעוברי אורח, נשים לב לקריאת עזרה שמשדרת לנו אישה במצוקה.
כמה חשוב שנציע אוזן קשבת, שנשים לב מה קורה מסביבנו וכך נוכל להציל חיים.
אלימות היא מגיפה מכרסמת שחייב לגדוע, נוכל לעשות זאת רק אם נמשיך ונעלה מודעות.
אנחנו מחויבים להמשיך ולהילחם בתופעה הזו עד שהיא תיעלם לגמרי.
לאף אדם לא מגיע לחיות חיי פחד.
עקירת התופעה המסוכנת הזו היא בעיקר על ידי חינוך והסברה- ללמד נשים לזהות נורות אדומות עוד מגיל צעיר, ללמד את ילידנו כיצד יש להתייחס לאישה ובעיקר- ללמד לא לשתוק.
אני קורא לכל אישה שנמצאת בסכנה, שחווה התעללות כזו או אחרת ואומר לך- את ראויה לחיים טובים. את וילדייך.
כאמור, יש משפט שאומר: "כשאמא מחייכת- הילד צוחק". נשים רבות נשארות מתוך פחד על הילדים, על העתיד. חשוב לזכור שילדים צריכים אמא בריאה וחזקה ובעיקר - אמא בחיים.
אני יודע שהפחד משתק אבל את לא לבד. ישנם מוקדי סיוע רבים ואנונימיים שילוו אותך לתוך האור בבטחה וידאגו לך ולילדייך.
אסור לנו לחכות לרצח הבא.
אני תקווה שנעשה שינוי חברתי עצום ונוקיע מתוכנו את תופעת האלימות, עד אז, תהיו טובים אחד לשני ותמיד תזכרו שזה יכול לקרות אצל כל אחת, אלימות אינה יודעת גיל, מגדר או השכלה.
מי ייתן ונשמע רק על הישגי נשים מרשימים וסודקי קירות ולא ידיעה אחת על אלימות נגד נשים. בתפילה לימים טובים יותר, לחזרתם של כל השבויים ולשלום כוחות הבטחון וחיילי צה"ל.
שבת מבורכת ושקטה. שלכם ולמענכם,
ים מאיר קרן
סגן ראש העיר נתניה, ממונה על תיק הרווחה
מבצע "רביעי משפחתי" של רשת בתי הקולנוע PLANET ממשיך גם במהלך חודש דצמבר 2024 ב-PLANET זכרון יעקב ומציע הזדמנות נהדרת להורים ולילדים ליהנות מחוויית קולנוע בלתי נשכחת. במסגרת המבצע, בימי רביעי של חודש דצמבר (למעט ערבי חג), בשעה 17:30, יוכלו לקוחות PLANET זכרון יעקב לרכוש כרטיס לסרט ילדים מדובב לעברית יחד עם פופקורן אישי ושתייה אישית במחיר מפתיע של 29 ש"ח בלבד בקופות או 33.5 ש"ח דרך הזמנה מקוונת באינטרנט. הסרטים שיוצגו במהלך "רביעי משפחתי" דצמבר: 11.12- מרשעת, 18.12- מואנה. הקרנת ילדים תכלול כרטיס לסרט + פופקורן אישי ושתייה אישית. לילדים עד גיל 12, המחיר תקף גם למלווה.
2. רשת מסעדות ההמבורגרים 'מוזס שופ', מקבוצת BBB, ממשיכה לגדול ופותחת 3 סניפים חדשים, המצטרפים ל -13 סניפי הרשת. בהקמתם משקיעה הקבוצה כ- 750,000 ₪ פר סניף. סה"כ השקעה בשלושת הסניפים נאמדת בכ- 2.3 מיליון ₪. שלושת הסניפים החדשים יפתחו בסטר פארק חדרה פארק; חבקניון שער צפון בקרית אתא; ובצמרות במושה בבאר יעקב; הסניפים החדשים יופעלו ע"י זכיינים על פי אסטרטגיית המותג: תפריט מהודק ואיכותי, עם הגשה במקום לצד ניהול מערך מקצועי ויעיל של שירות משלוחים ואיסוף עצמי.
רשת SACARA בקמפיין עם אג'נדה חברתית, בכיכובן של פרזנטורית המותג אנה זק ולצידה נטע ברזילי, שזהו קמפיין הביוטי הראשון שלה. הקמפיין בתקציב הנאמד בכ-800,000 ומטרתו לשנות את מהות המחשבה ותפיסת היופי הנשי. במסגרת זו יילווה הקמפיין בטקסטים בעלי אג'נדה חברתית, המנפצים את תבנית היופי המושלם, לדוגמא: "בול כמו שאת", "איפור בווליום שלך", "כל צבע - בצבע", "תני לגוונים שבך לזרוח", "יופי ללא הגדרות" ועוד.
מוזיאון הלובר בפריז וקבוצת לוריאל משיקים שיתוף פעולה תרבותי ייחודי, במסגרתו תוצג תערוכה חדשה ומרתקת בנושא יופי, תחת השם: "מכל היופי!" (‘De toutes beautés!’). השת"פ נועד להנגיש את עולם היופי לקהל הרחב, ולחשוף את הרבגוניות והמורכבות של היופי לאורך ההיסטוריה. התערוכה החדשה מזמינה את המבקרים למסע דרך 10,000 שנות אמנות והיסטוריה, וחושפת את התפתחות תפיסות היופי לאורך התקופות, בתרבויות שונות החל מהשבוע הקרוב ולמשך שלוש השנים הקרובות, מבקרי הלובר מוזמנים לחקור את עולם היופי דרך 108 יצירות אמנות נבחרות המתארות טקסי יופי, אידיאלים של יופי, ואת השאלות שהעלו תרבויות שונות בנוגע ליופי ודימוי גוף. בנוסף לתערוכה עצמה, פותחה אפליקציה אינטרנטית ייעודית, להעשרת חווית המבקרים. האפליקציה, הנגישה באמצעות קוד QR מציגה חומרים כתובים וקוליים ומאפשרת למבקרים להעמיק את הידע שלהם על יצירות האמנות.