מגזין החדשות והתוכן "פלאשנט", הוא כלי תקשורת שהעמיד לעצמו משימה: להביא לתושבי חדרה והסביבה, מידע מגוון ורלוונטי שישקף את העשייה בכל תחומי החיים.
בצד עדכוני החדשות האיכותיים והמהימנים ביותר מדי יום באזור הקסום שבו אנו חיים, פלאשנט מכסה את מרבית תחומי התוכן שממקדים עניין ציבורי: מחדשות, כלכלה וספורט ועד לתרבות, בידור ורכילות.
פלאשנט הוא גוף עצמאי ללא כל זיקה לגוף כלשהוא ומקיים פעילות עיתונאית עצמאית.
בחודש אוקטובר 2023 נחתם הסכם ולפיו עבר ניהול האתר לרבות האחרויות הבלעדית לכל התכנים המפורסמים בו למערכת העיתון "חדשות חדרה".
מערכת פלאשנט - על כל כותבי התכנים, העורכים, הצלמים והמעצבים - מפיקה מדי יום ידיעות חדשותיות, כתבות וידאו, כתבות מגזיניות במגוון רחב של תחומים.
הצוות הפועל בפלאשנט הינו מקצועי שמחויב למשימה והוא עומד לרשותכם תמיד באחריות, באמינות, ביושר ובהגינות.
אתר פלאשנט, מכיל בתוכו סביבה מסחרית המיועדת לעסקים בחדרה וישובי הסביבה ובהם חנויות וירטואליות, מערכת לפרסום קופונים. אינדקס עסקים מפורט. קניון מסחרי ועוד.
זכרו, פלאשנט הינו האתר שלכם, תושבי הערים, המושבים, הקיבוצים, הכפרים והישובים הקהילתיים באזור חדרה והסביבה. אזורי הכיסוי של האתר הם: חדרה, פרדס חנה-כרכור, בנימינה, גבעת עדה, זכרון יעקב, אור עקיבא, מועצה אזורית עמק חפר, חוף הכרמל, מועצה אזורית מנשה, מועצה אזורית אלונה, קיסריה.
הנכם מוזמנים בכל עת, לסייע לצוות האתר בעצה טובה, בהארה או הערה, ולתרום מידע שחשוב לכם ולקהילה.
התוכן האיכותי של פלאשנט אתכם בכל מקום ובכל זמן, גם באמצעות האתר המותאם לסלולר.
פלאשנט יהיה כל הזמן, בכל מקום לשירותכם. הצוות שלנו יאזין לכל שאלה, טענה, ביקורת, הצעה או רעיון שלכם ואפילו מילה טובה פה ושם לא תזיק.
מבצע "רביעי משפחתי" של רשת בתי הקולנוע PLANET ממשיך גם במהלך חודש דצמבר 2024 ב-PLANET זכרון יעקב ומציע הזדמנות נהדרת להורים ולילדים ליהנות מחוויית קולנוע בלתי נשכחת. במסגרת המבצע, בימי רביעי של חודש דצמבר (למעט ערבי חג), בשעה 17:30, יוכלו לקוחות PLANET זכרון יעקב לרכוש כרטיס לסרט ילדים מדובב לעברית יחד עם פופקורן אישי ושתייה אישית במחיר מפתיע של 29 ש"ח בלבד בקופות או 33.5 ש"ח דרך הזמנה מקוונת באינטרנט. הסרטים שיוצגו במהלך "רביעי משפחתי" דצמבר: 11.12- מרשעת, 18.12- מואנה. הקרנת ילדים תכלול כרטיס לסרט + פופקורן אישי ושתייה אישית. לילדים עד גיל 12, המחיר תקף גם למלווה.
2. רשת מסעדות ההמבורגרים 'מוזס שופ', מקבוצת BBB, ממשיכה לגדול ופותחת 3 סניפים חדשים, המצטרפים ל -13 סניפי הרשת. בהקמתם משקיעה הקבוצה כ- 750,000 ₪ פר סניף. סה"כ השקעה בשלושת הסניפים נאמדת בכ- 2.3 מיליון ₪. שלושת הסניפים החדשים יפתחו בסטר פארק חדרה פארק; חבקניון שער צפון בקרית אתא; ובצמרות במושה בבאר יעקב; הסניפים החדשים יופעלו ע"י זכיינים על פי אסטרטגיית המותג: תפריט מהודק ואיכותי, עם הגשה במקום לצד ניהול מערך מקצועי ויעיל של שירות משלוחים ואיסוף עצמי.
רשת SACARA בקמפיין עם אג'נדה חברתית, בכיכובן של פרזנטורית המותג אנה זק ולצידה נטע ברזילי, שזהו קמפיין הביוטי הראשון שלה. הקמפיין בתקציב הנאמד בכ-800,000 ומטרתו לשנות את מהות המחשבה ותפיסת היופי הנשי. במסגרת זו יילווה הקמפיין בטקסטים בעלי אג'נדה חברתית, המנפצים את תבנית היופי המושלם, לדוגמא: "בול כמו שאת", "איפור בווליום שלך", "כל צבע - בצבע", "תני לגוונים שבך לזרוח", "יופי ללא הגדרות" ועוד.
מוזיאון הלובר בפריז וקבוצת לוריאל משיקים שיתוף פעולה תרבותי ייחודי, במסגרתו תוצג תערוכה חדשה ומרתקת בנושא יופי, תחת השם: "מכל היופי!" (‘De toutes beautés!’). השת"פ נועד להנגיש את עולם היופי לקהל הרחב, ולחשוף את הרבגוניות והמורכבות של היופי לאורך ההיסטוריה. התערוכה החדשה מזמינה את המבקרים למסע דרך 10,000 שנות אמנות והיסטוריה, וחושפת את התפתחות תפיסות היופי לאורך התקופות, בתרבויות שונות החל מהשבוע הקרוב ולמשך שלוש השנים הקרובות, מבקרי הלובר מוזמנים לחקור את עולם היופי דרך 108 יצירות אמנות נבחרות המתארות טקסי יופי, אידיאלים של יופי, ואת השאלות שהעלו תרבויות שונות בנוגע ליופי ודימוי גוף. בנוסף לתערוכה עצמה, פותחה אפליקציה אינטרנטית ייעודית, להעשרת חווית המבקרים. האפליקציה, הנגישה באמצעות קוד QR מציגה חומרים כתובים וקוליים ומאפשרת למבקרים להעמיק את הידע שלהם על יצירות האמנות.