אלמוגים, המאמינה בשכונה החדשה שקמה באור ים, מחזיקה בבעלותה סה"כ כ- 461 יח"ד. מתוכן הקימה בשלב הראשון 8 בניינים וסה"כ 253 יח"ד אשר נמכרו ונמסרו.
שלב ב' של פרויקט "אלמוגים אור ים" יוצא לדרך: לאחר שמסרה כ- 240 יח"ד בשכונה החדשה אור ים, אלמוגים מתחילה בשיווק של שלב ב' של הפרויקט שצפוי לכלול 5 בניינים, מתוכם 3 בניינים בני 9 קומות ו-2 בניינים רבי קומות נוספים בני 15 קומות, סה"כ 208 יח"ד, מתוכם יוקצו 90 יח"ד במסגרת "מחיר מופחת".
עם היציאה לשיווק שלב ב' של הפרויקט השיקה החברה את משרד המכירות החדש בטקס קביעת מזוזה שהתקיים במעמד: מריו זוזל ועמי בר משיח, בעלים משותפים אלמוגים, מיכל גור, מנכ"לית אלמוגים, ליאת דנינו, משנה למנכ"ל , הנהלת החברה וצוות הפרויקט
ליאת דנינו, משנה למנכ"ל, אלמוגים: "שכונת אור ים, נהנית בשנים האחרונות מרמות ביקושים גבוהים ועליית ערך משמעותית, המהווים כר למשיכה של אוכלוסייה חזקה ומגוונת של צעירים תושבי המקום, משפרי דיור מהאזור. ובימים אלה, בעיצומה של מלחמת "חרבות ברזל", כפועל יוצא של השקט והביטחון השוררים באזור, היא מעוררת התעניינות גבוהה גם בקרב מתעניינים מאזורים כדוגמת: תושבי המרכז, אזור השרון ואף מהצפון כולל ירושלים. למעשה אור ים הפכה לאבן שואבת לתושבים רבים מכל הארץ.
מחירי הדירות בשכונת אור ים החדשה, הגבוהים מאלה של הדירות המוצעות למכירה בסביבה, משקפים סטנדרטים של יישוב איכותי בקרבה לקיסריה ונוף המשקיף לים התיכון, ונחשבים לאטרקטיביים עבור רוכשים, משפרי דיור ומשקיעים. אל אלה מצטרפת גם נגישות מהירה לכבישים 4 ו-2, ותחנת רכבת במרכז 5 דקות נסיעה. תל אביב נמצאת במרחק נסיעה של 40 דקות, ובתוך 30 דקות יוכלו תושבי השכונה להגיע אל חיפה".
שכונת אור ים כוללת מתחמי מגורים שבהם שזורים מתחמי בילוי ופנאי ממש מתחת לבית או בסמוך לו. כאשר התכנון המפורט של השכונה מכוון לענות בראש ובראשונה על צורכי המשפחות והילדים.
באור ים ייבנו ארבע קריות חינוך עצמאיות עם בתי ספר וגנים, ומערכת שבילים מתוכננת כך שהמרחק המקסימלי לבתי הספר היסודיים יהיה 350 מטר בלבד.
בנוסף, 40% משטחי הפרויקט הוקצו לשטחים ירוקים. שני אגמים אקולוגיים ישובצו בשכונה, אליהם יובילו שבילי הליכה פנימיים. בנוסף, שביל הליכה ואופניים שאורכו כ־1.5 ק"מ יחבר את השכונה ישירות לחוף "אור ים" בקיסריה. קאנטרי קלאב חדשני ומאובזר יוקם סמוך לשכונה, ושטחים נוספים בתוך השכונה יוקצו למתקני ספורט קהילתיים.
מבצע "רביעי משפחתי" של רשת בתי הקולנוע PLANET ממשיך גם במהלך חודש דצמבר 2024 ב-PLANET זכרון יעקב ומציע הזדמנות נהדרת להורים ולילדים ליהנות מחוויית קולנוע בלתי נשכחת. במסגרת המבצע, בימי רביעי של חודש דצמבר (למעט ערבי חג), בשעה 17:30, יוכלו לקוחות PLANET זכרון יעקב לרכוש כרטיס לסרט ילדים מדובב לעברית יחד עם פופקורן אישי ושתייה אישית במחיר מפתיע של 29 ש"ח בלבד בקופות או 33.5 ש"ח דרך הזמנה מקוונת באינטרנט. הסרטים שיוצגו במהלך "רביעי משפחתי" דצמבר: 11.12- מרשעת, 18.12- מואנה. הקרנת ילדים תכלול כרטיס לסרט + פופקורן אישי ושתייה אישית. לילדים עד גיל 12, המחיר תקף גם למלווה.
2. רשת מסעדות ההמבורגרים 'מוזס שופ', מקבוצת BBB, ממשיכה לגדול ופותחת 3 סניפים חדשים, המצטרפים ל -13 סניפי הרשת. בהקמתם משקיעה הקבוצה כ- 750,000 ₪ פר סניף. סה"כ השקעה בשלושת הסניפים נאמדת בכ- 2.3 מיליון ₪. שלושת הסניפים החדשים יפתחו בסטר פארק חדרה פארק; חבקניון שער צפון בקרית אתא; ובצמרות במושה בבאר יעקב; הסניפים החדשים יופעלו ע"י זכיינים על פי אסטרטגיית המותג: תפריט מהודק ואיכותי, עם הגשה במקום לצד ניהול מערך מקצועי ויעיל של שירות משלוחים ואיסוף עצמי.
רשת SACARA בקמפיין עם אג'נדה חברתית, בכיכובן של פרזנטורית המותג אנה זק ולצידה נטע ברזילי, שזהו קמפיין הביוטי הראשון שלה. הקמפיין בתקציב הנאמד בכ-800,000 ומטרתו לשנות את מהות המחשבה ותפיסת היופי הנשי. במסגרת זו יילווה הקמפיין בטקסטים בעלי אג'נדה חברתית, המנפצים את תבנית היופי המושלם, לדוגמא: "בול כמו שאת", "איפור בווליום שלך", "כל צבע - בצבע", "תני לגוונים שבך לזרוח", "יופי ללא הגדרות" ועוד.
מוזיאון הלובר בפריז וקבוצת לוריאל משיקים שיתוף פעולה תרבותי ייחודי, במסגרתו תוצג תערוכה חדשה ומרתקת בנושא יופי, תחת השם: "מכל היופי!" (‘De toutes beautés!’). השת"פ נועד להנגיש את עולם היופי לקהל הרחב, ולחשוף את הרבגוניות והמורכבות של היופי לאורך ההיסטוריה. התערוכה החדשה מזמינה את המבקרים למסע דרך 10,000 שנות אמנות והיסטוריה, וחושפת את התפתחות תפיסות היופי לאורך התקופות, בתרבויות שונות החל מהשבוע הקרוב ולמשך שלוש השנים הקרובות, מבקרי הלובר מוזמנים לחקור את עולם היופי דרך 108 יצירות אמנות נבחרות המתארות טקסי יופי, אידיאלים של יופי, ואת השאלות שהעלו תרבויות שונות בנוגע ליופי ודימוי גוף. בנוסף לתערוכה עצמה, פותחה אפליקציה אינטרנטית ייעודית, להעשרת חווית המבקרים. האפליקציה, הנגישה באמצעות קוד QR מציגה חומרים כתובים וקוליים ומאפשרת למבקרים להעמיק את הידע שלהם על יצירות האמנות.