ענת קוצר גפני אוצרת חוויות, מנהלת קהילת ה:The women’s YES club, יס קלאב – תגידי כן, טיולי תוכן לנשים
ענת קוצר גפני: "העסק נולד לפני שנה, כתבתי פוסט ביומולדת שלי ובו קראתי לנשים להצטרף למועדון נשים שנקרא "יס קלאב – תגידי כן" הבנתי שהמלה "כן" היא מילת מפתח – היא מלה שבלעדיה אין התפתחות, ברגע שאת אומרת 'כן' קודם כל לעצמך, זה מבטא רצון – 'כן אני רוצה!' מכאן הכל מתחיל. ברגע שיש 'כן' אפשר להתחיל לחוות , להתחבר ומשם התדר עולה, כי בחרת, כי הסכמת. שמתי לב שיותר קל לנו כנשים לומר "לא" כי.. אין זמן , אין כסף, הילדים ... כולם לפנינו בתור , נשים זקוקות לתמיכה כדי לומר כן ! אני באה. בגיל 50 קעקעתי את המלה YES! ומשם יצאתי לדרך... תמיד ליוויתי נשים בעסק של מיתוג , עיצוב גרפי והקמת אתרים , הבנתי שנשים זקוקות ליותר תמיכה , אנחנו מעולות בלשים את כולם לפנינו בתור מעצם היותנו נשים. מי שנרשמה לפעילויות במועדון היתה חייבת לשחרר – כל היום בהפתעה. לא סיפרתי לאן נוסעים ואיפה מבקרים, רק יום שלם של חוויה, כולל פינוקים , מי שמכירה אותי יודעת שהכל חייב להיות פיין ומהמם. וכך היה, יצאנו לימים מטורפים מלאים באמנות, טבע, סדנאות בכל הארץ, הרצאות של אנשים מעניינים. היה קסום. הסיורים פשוט הקלילו את המחיר, יותר מתאימים לתקופה וגם מספרים יותר על התוכן ואז מי שמתחברת יכולה להירשם לאיזה סיור שהיא רוצה".
מאין נולד הרעיון?
"אנחנו 10 חברות טובות ומפה לשם אני תמיד הייתי מארגנת לנו ימי כיף וחוויה, בנושאי אמנות, טבע, אופנה, סיורים וסדנאות בכל הארץ והעולם, בנוסף הזמנתי לי ולרונן בן זוגי סיורי אמנות בטיולים שטיילנו ברחבי העולם, ניו יורק, לונדון, אפילו בשנחאי ובהונג קונג – תמיד אמנות . השנה למדתי גם 'שילוב אמנויות ' במכללת כרכור–שניה חוויתית מלאה גם בהתפתחות אישית , כך שיכולתי להעביר גם סדנאות ,הרגשתי צורך להביא את השמחה והחיבור לעוד נשים במיוחד בתקופה המאתגרת שאנחנו חוות היום! לפתוח צוהר מהעולם שלי – ולהביא אותו לנשים שאוהבות יופי ואמנות ורוצות חיבור לעצמן וגם אחת לשנייה כמוני – זה המפתח לאושר בעיניי".
מהי ההתמחות/השירות?
"מועדון חוויות תוכן לנשים שאומרות ׳כן׳ לחיים ורוצות להעשיר את עולמן בחוויות, סיורים מפגשים וסדנאות . סיורי אמנות בפרדס חנה, בנימינה, מעגן מיכאל , אביאל ועוד, סיורי אופנה, סיורי מיסטיקה בפרדס חנה , וכמובן הכי חשוב בחברת נשים משובחת במיוחד. אני גם מפיקה סיורים פרטיים לארגונים לפי תקציב , או סיורים פרטיים לחגיגת ימי הולדת , קבוצת חברות שלרוצה לחגוג יחד. אפשר ליצור גם סיורים שמשולבת בהם סדנה קצרה , אפשר עם אוכל מפנק, אלכוהול, מה שרוצים ולפי תקציב".
למי זה מתאים?
"הסיורים והמפגשים מתאימים לכל אשה שרוצה את החיבור לעצמה, קודם כל! רוצה חיבור לשנים אחרות, אוהבת יופי ואמנות, אוהבת להתפתח ולקבל השראה, אוהבת להתמלא ולהעלות תדר מביחד! מתאים לכל אשה מבוגרת או צעירה, מגיעות לסיורים בנות ואמהות, חברות טובות שחוגגות יחד יומולדת או את החיים עצמם, זה פשוט כיף כי הסיורים לא מחייבים זה רק לטעום ולהתמלא".
איך מתנהלים בזמן מלחמה?
"בתחילת המלחמה פשוט נבלתי, הרגשתי שאין מקום וחשק לכלום ובטח לא לעסק שמרים ומביא איתו הרבה התלהבות... פשוט נסגרתי וישבתי בצד .. חיכיתי לשינוי...והיה לי חור בלב כמו לכולנו ... במיוחד שליוויתי חברים טובים שבתם נועם שלום נרצחה בנובה והייתי כל כולי סביבם ובשבילם. לאחר בוקר אצל דקלה מלמוד ועירית שחר בצלמניה משהו השתנה , הנשים שם עזרו לי להרים את הראש, הראו לי שהעסק שלי הוא מקום של אוויר ונשימה בתוך כל התופת ושיש מקום לסיורים כי כולם בעצם ממשיכים לחיות ורוצים להתמלא בקצת השראה".
מהם הקשיים כעת?
"הקושי זה תמיד להרים ולשמוח בתוך כל התופת, לשווק שמחה, אוויר וחיבור בזמן של מלחמה... הסטורי שלי מראה את התמונה השלמה , רגע יש שם "הותר לפרסום" עם לב שבור והסטורי הבא סיור אמנות מהמם. לחיות את האור והצל ולהכיל אותם יחד. זה העולם כרגע , תמיד היה אבל עכשיו זה עוד יותר מוקצן".
מה החזון שלך ?
"החזון שלי הוא להרים את התדר, להראות לא.נשים יופי בכל דבר, לקבל השראה מאמנות, מיופי, מחיבור לעצמינו ומחיבור אחת לשנייה, כולנו רשת אחת גדולה, אורגניזם שחי ונושם יחד, וההשפעה שלנו אחת על השנייה גדולה ממה שאנחנו חושבות. החיבור הזה לעצמינו מביא טוב לסביבה שלנו וכך יש לנו יכולת השפעה גדולה יותר על החיים שלנו ושל הסובבים אותנו. הבחירה לראות את הדברים כמו שהם ולבחור ! זה תמיד בידיים שלנו. החיים קורים השאלה איך אנחנו נותנות מקום להכל (גם לרגשות הקשים ) ואז יש בחירה בחיים – זה הדבר היחיד שבידיים שלנו – התגובה למה שהחיים מביאים לסף דלתנו".
מה תאחל/י לעצמך לימים שאחרי המלחמה?
"וואו, בא לי כבר להיות אחרי המלחמה, אבל נראה לי שיקח זמן עד שבאמת נעשה שינוי ונרים את הראש כמדינה וכפרטים, ייקח זמן להחלים .. אבל אני מאמינה שיהיה טוב, שנעשה טוב, בא לי שהעסק יתפתח ויגדל ויהיו במועדון עשרות אלפי נשים שיצטרפו אלי, אלינו, לסיורים מעוררי השראה, שיתמלאו מהאומנות, מהאופנה מהאמנים שפותחים את דלתם ומספרים את סיפורם המרגש על הדרך שעשו בחיים, א.נשים שיפתחו דרך הסיורים ואולי יתחלו ליצור בעצמם? ייווצרו חברויות של נשים שחוו יחד סיורים, שנצליח באמת להקשיב אחת לשנייה ונלמד ונפרה אחת את השנייה, יש לי המון רעיונות לסיורים שפותחים את הראש והלב, כמו סיור מיסטיקה ורוח (רוצה לחבר נשים לרוח), סיור נגיעות בחומר שהוא חוויתי (נבקר אצל אומנים שונים ונחווה סדנה קצרה אצל כל אחד מהם ...ועוד ועוד...".
כתובת העסק, שעות פעילות וטלפון ליצירת קשר והזמנות:
מבצע "רביעי משפחתי" של רשת בתי הקולנוע PLANET ממשיך גם במהלך חודש דצמבר 2024 ב-PLANET זכרון יעקב ומציע הזדמנות נהדרת להורים ולילדים ליהנות מחוויית קולנוע בלתי נשכחת. במסגרת המבצע, בימי רביעי של חודש דצמבר (למעט ערבי חג), בשעה 17:30, יוכלו לקוחות PLANET זכרון יעקב לרכוש כרטיס לסרט ילדים מדובב לעברית יחד עם פופקורן אישי ושתייה אישית במחיר מפתיע של 29 ש"ח בלבד בקופות או 33.5 ש"ח דרך הזמנה מקוונת באינטרנט. הסרטים שיוצגו במהלך "רביעי משפחתי" דצמבר: 11.12- מרשעת, 18.12- מואנה. הקרנת ילדים תכלול כרטיס לסרט + פופקורן אישי ושתייה אישית. לילדים עד גיל 12, המחיר תקף גם למלווה.
2. רשת מסעדות ההמבורגרים 'מוזס שופ', מקבוצת BBB, ממשיכה לגדול ופותחת 3 סניפים חדשים, המצטרפים ל -13 סניפי הרשת. בהקמתם משקיעה הקבוצה כ- 750,000 ₪ פר סניף. סה"כ השקעה בשלושת הסניפים נאמדת בכ- 2.3 מיליון ₪. שלושת הסניפים החדשים יפתחו בסטר פארק חדרה פארק; חבקניון שער צפון בקרית אתא; ובצמרות במושה בבאר יעקב; הסניפים החדשים יופעלו ע"י זכיינים על פי אסטרטגיית המותג: תפריט מהודק ואיכותי, עם הגשה במקום לצד ניהול מערך מקצועי ויעיל של שירות משלוחים ואיסוף עצמי.
רשת SACARA בקמפיין עם אג'נדה חברתית, בכיכובן של פרזנטורית המותג אנה זק ולצידה נטע ברזילי, שזהו קמפיין הביוטי הראשון שלה. הקמפיין בתקציב הנאמד בכ-800,000 ומטרתו לשנות את מהות המחשבה ותפיסת היופי הנשי. במסגרת זו יילווה הקמפיין בטקסטים בעלי אג'נדה חברתית, המנפצים את תבנית היופי המושלם, לדוגמא: "בול כמו שאת", "איפור בווליום שלך", "כל צבע - בצבע", "תני לגוונים שבך לזרוח", "יופי ללא הגדרות" ועוד.
מוזיאון הלובר בפריז וקבוצת לוריאל משיקים שיתוף פעולה תרבותי ייחודי, במסגרתו תוצג תערוכה חדשה ומרתקת בנושא יופי, תחת השם: "מכל היופי!" (‘De toutes beautés!’). השת"פ נועד להנגיש את עולם היופי לקהל הרחב, ולחשוף את הרבגוניות והמורכבות של היופי לאורך ההיסטוריה. התערוכה החדשה מזמינה את המבקרים למסע דרך 10,000 שנות אמנות והיסטוריה, וחושפת את התפתחות תפיסות היופי לאורך התקופות, בתרבויות שונות החל מהשבוע הקרוב ולמשך שלוש השנים הקרובות, מבקרי הלובר מוזמנים לחקור את עולם היופי דרך 108 יצירות אמנות נבחרות המתארות טקסי יופי, אידיאלים של יופי, ואת השאלות שהעלו תרבויות שונות בנוגע ליופי ודימוי גוף. בנוסף לתערוכה עצמה, פותחה אפליקציה אינטרנטית ייעודית, להעשרת חווית המבקרים. האפליקציה, הנגישה באמצעות קוד QR מציגה חומרים כתובים וקוליים ומאפשרת למבקרים להעמיק את הידע שלהם על יצירות האמנות.