אוהד קלמפרט התמנה למנהל השיווק של רשת מלונות JACOB
פלאשנט עסקים יום שלישי,
25 במאי 2021, 15:00
הרשת מונה 5 בתי מלון ובהם מלון רמדה ריזורט חדרה. קלמפרט: "אני שמח ומתרגש להיכנס לתפקיד כה משמעותי ברשת בתי מלון חדשה שעשתה את הלא יאומן"
אוהד קלמפרט (28) התמנה למנהל השיווק הרשתי של רשת מלונות JACOB המונה 5 בתי מלון ברחבי הארץ. קלמפרט, בוגר תואר ראשון ולימודי פרסום ושיווק מתל אביב, שימש כמנהל השיווק של מלון הבוטיק שינקין, מנהל השיווק של מלון רמדה חדרה ומנהל לקוחות במשרד הפרסום OPEN.
קלמפרט: "אין ספק שאנו בתקופה ייחודית ומאתגרת, יחד עם זאת אני שמח ומתרגש להכנס לתפקיד כה משמעותי ברשת בתי מלון חדשה שעשתה את הלא יאומן והתרחבה דווקא במהלך שנת הקורונה. אני מצפה לעמוד באתגרים הניצבים בפנינו בתקופה הקרובה."
שמח ומתרגש. אוהד קלמפרט צילום: בר חן
טלי פסח, נציגת הבעלים של רשת JACOB: "אנו שמחים על מינויו של אוהד, איש עבודה עם הרבה אנרגיה וידע מהשטח ומתחומי המיתוג, פרסום, שיווק והדיגיטל ובטוחים שאוהד יצעיד את הרשת קדימה ויהפוך אותה במהירה לאחת הרשתות המוכרות והאהובות בישראל. אנו מאחלים לו ולנו הצלחה בתקופה מאתגרת זו".
רשת מלונות JACOB היא רשת מלונות חדשה בארץ, שגדלה בשקט בתקופת הקורונה, שיפצה ושדרגה את המלונות שרכשה בשנה האחרונה. הרשת כוללת חמישה בתי מלון ייחודיים ומעוצבים בחמישה לוקיישנים נבחרים: מלון בת שבע ירושלים, מלון שינקין תל אביב, מלון ג'ייקוב טבריה, מלון בוטיק סי לייף נהריה ומלון רמדה ריזורט חדרה המציעים שלל אפשרויות לחוויית חופשה אולטימטיבית שעיקר אפיונם בסטנדרטים גבוהים, אווירה חמימה ובגישת השירות האישי הבלתי מתפשר
מבצע "רביעי משפחתי" של רשת בתי הקולנוע PLANET ממשיך גם במהלך חודש דצמבר 2024 ב-PLANET זכרון יעקב ומציע הזדמנות נהדרת להורים ולילדים ליהנות מחוויית קולנוע בלתי נשכחת. במסגרת המבצע, בימי רביעי של חודש דצמבר (למעט ערבי חג), בשעה 17:30, יוכלו לקוחות PLANET זכרון יעקב לרכוש כרטיס לסרט ילדים מדובב לעברית יחד עם פופקורן אישי ושתייה אישית במחיר מפתיע של 29 ש"ח בלבד בקופות או 33.5 ש"ח דרך הזמנה מקוונת באינטרנט. הסרטים שיוצגו במהלך "רביעי משפחתי" דצמבר: 11.12- מרשעת, 18.12- מואנה. הקרנת ילדים תכלול כרטיס לסרט + פופקורן אישי ושתייה אישית. לילדים עד גיל 12, המחיר תקף גם למלווה.
2. רשת מסעדות ההמבורגרים 'מוזס שופ', מקבוצת BBB, ממשיכה לגדול ופותחת 3 סניפים חדשים, המצטרפים ל -13 סניפי הרשת. בהקמתם משקיעה הקבוצה כ- 750,000 ₪ פר סניף. סה"כ השקעה בשלושת הסניפים נאמדת בכ- 2.3 מיליון ₪. שלושת הסניפים החדשים יפתחו בסטר פארק חדרה פארק; חבקניון שער צפון בקרית אתא; ובצמרות במושה בבאר יעקב; הסניפים החדשים יופעלו ע"י זכיינים על פי אסטרטגיית המותג: תפריט מהודק ואיכותי, עם הגשה במקום לצד ניהול מערך מקצועי ויעיל של שירות משלוחים ואיסוף עצמי.
רשת SACARA בקמפיין עם אג'נדה חברתית, בכיכובן של פרזנטורית המותג אנה זק ולצידה נטע ברזילי, שזהו קמפיין הביוטי הראשון שלה. הקמפיין בתקציב הנאמד בכ-800,000 ומטרתו לשנות את מהות המחשבה ותפיסת היופי הנשי. במסגרת זו יילווה הקמפיין בטקסטים בעלי אג'נדה חברתית, המנפצים את תבנית היופי המושלם, לדוגמא: "בול כמו שאת", "איפור בווליום שלך", "כל צבע - בצבע", "תני לגוונים שבך לזרוח", "יופי ללא הגדרות" ועוד.
מוזיאון הלובר בפריז וקבוצת לוריאל משיקים שיתוף פעולה תרבותי ייחודי, במסגרתו תוצג תערוכה חדשה ומרתקת בנושא יופי, תחת השם: "מכל היופי!" (‘De toutes beautés!’). השת"פ נועד להנגיש את עולם היופי לקהל הרחב, ולחשוף את הרבגוניות והמורכבות של היופי לאורך ההיסטוריה. התערוכה החדשה מזמינה את המבקרים למסע דרך 10,000 שנות אמנות והיסטוריה, וחושפת את התפתחות תפיסות היופי לאורך התקופות, בתרבויות שונות החל מהשבוע הקרוב ולמשך שלוש השנים הקרובות, מבקרי הלובר מוזמנים לחקור את עולם היופי דרך 108 יצירות אמנות נבחרות המתארות טקסי יופי, אידיאלים של יופי, ואת השאלות שהעלו תרבויות שונות בנוגע ליופי ודימוי גוף. בנוסף לתערוכה עצמה, פותחה אפליקציה אינטרנטית ייעודית, להעשרת חווית המבקרים. האפליקציה, הנגישה באמצעות קוד QR מציגה חומרים כתובים וקוליים ומאפשרת למבקרים להעמיק את הידע שלהם על יצירות האמנות.