דו"ח של משרד המשפטים קובע כי העירייה עוברת על החוק שלוש שנים ברציפות
בעיריית אור עקיבא, ממשיכים לצפצף על החוק וגם בשנת 2023 לא הגישה העירייה דו"ח על פעילותה במסגרת חוק חופש המידע. על פי משרד הפנים, זו השנה השלישית ברציפות שהעירייה עוברת על החוק ולא מגישה את הנתונים ליחידה הממשלתית לחופש המידע במשרד המשפטים.
עו"ד שלומי בילבסקי, ראש היחידה הממשלתית לחופש המידע, משרד המשפטים: "לא ניתן להשלים עם מצב שבו רשויות מקומיות אינן מדווחות על הבקשות למידע ואינן מאפשרות לבצע בקרה על יישום החוק אצלן, ואני קורא לראשי הרשויות לפעול מיידית לשינוי מצב זה. השקיפות והזכות למידע הן מיסודות הדמוקרטיה ובגדר זכות בסיסית המגיעה לתושב".
ליאור שחר, מנהל המינהל לתפקידים מיוחדים והממונה על העמדת המידע לציבור: "משרד הפנים רואים ביישומו של חוק חופש המידע על ידי הרשויות המקומיות אבן יסוד חשובה בשיפור השירות לתושבים . במסגרת החוק הרשות מחוייבת לפרסם דו"ח שמפרט בין היתר את עיקרי מדיניות העירייה, המבנה הארגוני, תוכניות העבודה, התקציב העירוני ועוד ועוד. החוק גם מאפשר לתושב לקבל מידע חשוב שרלוונטי אליו בחיי היום יום שלו ברשות המקומית. לכן אנחנו פועלים כל העת כתף אל כתף עם היחידה הממשלתית במשרד המשפטים כדי להמשיך ולשפר את העברת המידע של הרשויות המקומיות לתושב".
מבצע "רביעי משפחתי" של רשת בתי הקולנוע PLANET ממשיך גם במהלך חודש דצמבר 2024 ב-PLANET זכרון יעקב ומציע הזדמנות נהדרת להורים ולילדים ליהנות מחוויית קולנוע בלתי נשכחת. במסגרת המבצע, בימי רביעי של חודש דצמבר (למעט ערבי חג), בשעה 17:30, יוכלו לקוחות PLANET זכרון יעקב לרכוש כרטיס לסרט ילדים מדובב לעברית יחד עם פופקורן אישי ושתייה אישית במחיר מפתיע של 29 ש"ח בלבד בקופות או 33.5 ש"ח דרך הזמנה מקוונת באינטרנט. הסרטים שיוצגו במהלך "רביעי משפחתי" דצמבר: 11.12- מרשעת, 18.12- מואנה. הקרנת ילדים תכלול כרטיס לסרט + פופקורן אישי ושתייה אישית. לילדים עד גיל 12, המחיר תקף גם למלווה.
2. רשת מסעדות ההמבורגרים 'מוזס שופ', מקבוצת BBB, ממשיכה לגדול ופותחת 3 סניפים חדשים, המצטרפים ל -13 סניפי הרשת. בהקמתם משקיעה הקבוצה כ- 750,000 ₪ פר סניף. סה"כ השקעה בשלושת הסניפים נאמדת בכ- 2.3 מיליון ₪. שלושת הסניפים החדשים יפתחו בסטר פארק חדרה פארק; חבקניון שער צפון בקרית אתא; ובצמרות במושה בבאר יעקב; הסניפים החדשים יופעלו ע"י זכיינים על פי אסטרטגיית המותג: תפריט מהודק ואיכותי, עם הגשה במקום לצד ניהול מערך מקצועי ויעיל של שירות משלוחים ואיסוף עצמי.
רשת SACARA בקמפיין עם אג'נדה חברתית, בכיכובן של פרזנטורית המותג אנה זק ולצידה נטע ברזילי, שזהו קמפיין הביוטי הראשון שלה. הקמפיין בתקציב הנאמד בכ-800,000 ומטרתו לשנות את מהות המחשבה ותפיסת היופי הנשי. במסגרת זו יילווה הקמפיין בטקסטים בעלי אג'נדה חברתית, המנפצים את תבנית היופי המושלם, לדוגמא: "בול כמו שאת", "איפור בווליום שלך", "כל צבע - בצבע", "תני לגוונים שבך לזרוח", "יופי ללא הגדרות" ועוד.
מוזיאון הלובר בפריז וקבוצת לוריאל משיקים שיתוף פעולה תרבותי ייחודי, במסגרתו תוצג תערוכה חדשה ומרתקת בנושא יופי, תחת השם: "מכל היופי!" (‘De toutes beautés!’). השת"פ נועד להנגיש את עולם היופי לקהל הרחב, ולחשוף את הרבגוניות והמורכבות של היופי לאורך ההיסטוריה. התערוכה החדשה מזמינה את המבקרים למסע דרך 10,000 שנות אמנות והיסטוריה, וחושפת את התפתחות תפיסות היופי לאורך התקופות, בתרבויות שונות החל מהשבוע הקרוב ולמשך שלוש השנים הקרובות, מבקרי הלובר מוזמנים לחקור את עולם היופי דרך 108 יצירות אמנות נבחרות המתארות טקסי יופי, אידיאלים של יופי, ואת השאלות שהעלו תרבויות שונות בנוגע ליופי ודימוי גוף. בנוסף לתערוכה עצמה, פותחה אפליקציה אינטרנטית ייעודית, להעשרת חווית המבקרים. האפליקציה, הנגישה באמצעות קוד QR מציגה חומרים כתובים וקוליים ומאפשרת למבקרים להעמיק את הידע שלהם על יצירות האמנות.