התרגשות גדולה לקראת כנס התיירות הראשון במושבה פרדס חנה כרכור.
התרגשות גדולה לקראת כנס התיירות הראשון במושבה פרדס חנה כרכור. הכנס יתקיים ב-21 בנובמבר ויחשוף בפני התיירנים ובעלי העניין את עושרה התרבותי של המושבה הקסומה.
ראש המועצה המקומית פרדס חנה כרכור, יוני חכימי: "פרדס חנה כרכור מציעה חוויה יוצאת דופן למבקרים, אין יישוב דומה לנו בארץ כולה. היישוב שלנו מאחד בתוכו אוכלוסיות מגוונות וסביבה ייחודית ברמה הארצית. קידום התיירות יחזק את התיירנים ואת העסקים המקומיים שלנו ויחשוף את המבקרים בפני המושבה המיוחדת שלנו".
פרדס חנה-כרכור תחגוג את הפוטנציאל התיירותי הייחודי שלה עם כנס התיירות הראשון שיתקיים במרכז אומנויות הבמה. האירוע צפוי לחשוף את עושרה התרבותי וההיסטורי של המושבה, בשילוב חוויות קולינריות, אמנותיות ורוחניות, שיעניקו למבקרים הצצה נדירה אל הלב הפועם של אחת הפנינות הייחודיות בישראל.
עו"ד אייל כגן, מ"מ וסגן ראש המועצה המחזיק בתיק התיירות, ציין השבוע כי: "פרדס חנה כרכור היא הרבה יותר מעיירת פרברים. יש בה שילוב קסום של ישן וחדש, של קהילתיות חמה ויוזמות פורצות דרך. הכנס הזה מסמל את ההזדמנות שלנו להראות את מה שכולנו כבר יודעים – המושבה הזו היא יעד תיירותי שאין שני לו, מלא בהשראה וסיפורים.הישוב נהנה כבר היום מפריחה ומהווה אבן שואבת למבקרים רבים. הכנס יחשוף את הקסם הייחודי לנו ויציג את פרדס חנה כרכור כבירת התיירות האזורית".
משתתפי הכנס ייהנו מחוויות ייחודיות. במרכז הכנס יתקיימו מגוון סיורים שמטרתם להמחיש את העושר התרבותי והקולינרי של המושבה: סיור פרקולינרי בהובלת טלי אשחר גוטליב, שייקח את המשתתפים לסיור בין המקומות הבולטים של הסצנה הקולינרית המקומית. בהמשך ייהנו משתתפי הכנס מסיור אמנות בהדרכת מירית הר לב, יעניק הצצה אל יצירותיהם של אמני המקום דרך ביקורים בסטודיו שונים ובתים, מסיור מיסטיקה ורוח עם רוית יונה בניהו, שיפתח דלת לעולמות של רוחניות ומדיטציה, סיור אופנה איטית בהדרכת ענת קוצר גפני, יציג עיצוב בר-קיימא בשילוב הסבר מקדים של המעצבת נטע קלוש ולסיום סיור היסטורי בעקבות התפתחות המעברות והמרכז ההיסטורי של המושבה.
פאנלים והרצאות מעוררות השראה שלושת הפאנלים המקצועיים של הכנס ידונו באתגרים ובהזדמנויות הקשורים לתיירות המקומית והאזורית. בין הפאנלים: "השילוש הקדוש: תרבות, קהילה ותיירות" ו"שותפות אזורית בתיירות- הזדמנות ואתגרים". בנוסף, ייערכו הרצאות "פרדס-טוק" שיכללו דוברים מובילים כמו מעוז ינון, יזם תיירותי ופעיל שלום, ושירי ויצנר, יוצרת הבלוג "חיפאית".
עו"ד כגן הוסיף: "אנחנו מזמינים את כל מי שמעוניין להכיר את המושבה שלנו מקרוב – מהיזמים המקומיים ועד אנשי תיירות מכל הארץ. פרדס חנה-כרכור נמצאת בעיצומו של תהליך צמיחה מרגש, ואנחנו רואים בכנס הזדמנות לפתח את הקשרים הקהילתיים וליצור שיתופי פעולה שיעשירו את כולנו."
הכנס יתקיים במרכז אומנויות הבמה, רח' הבוטנים 54, פרדס חנה-כרכור, החל מהשעה 09:30 ועד 14:00. הכנס מיועד ליזמים, אנשי תיירות, חובבי תרבות והיסטוריה וכל מי שרוצה לגלות את הקסם הייחודי של פרדס חנה-כרכור. אל תפספסו את ההזדמנות להכיר, ללמוד ולחוות את המושבה מזוויות חדשות ומעוררות השראה.
כזכור, בחודשים האחרונים התקיימו פגישות עבודה וסיורים מקצועיים עם מנכ"ל משרד התיירות, דני שחר וצוותו המקצועי. בפגישה הציגו ראש המועצה, יוני חכימי ומ"מ וסגנו עו"ד אייל כגן, סגן ראש המועצה עו"ד אביעד סיני ומנכ"לית המועצה קרן ז'אנו את חזון התיירות למושבה. בהמשך לפגישה זו ולסיורים שנערכו מ"מ וסגן ראש המועצה עו"ד אייל כגן מנכ"ל נפגש בירושלים עם צוות אגף תשתיות במשרד התיירות במטרה לגייס משאבים כספיים למימוש תכניות העבודה שיתמכו במהלך היישובי לקידום התיירות. הכנס הוא המשך יישיר ויריית הפתיחה כלפי התיירנים לפעילות המועצה לקידום תחום התיירות בשנים הקרובות.
מבצע "רביעי משפחתי" של רשת בתי הקולנוע PLANET ממשיך גם במהלך חודש דצמבר 2024 ב-PLANET זכרון יעקב ומציע הזדמנות נהדרת להורים ולילדים ליהנות מחוויית קולנוע בלתי נשכחת. במסגרת המבצע, בימי רביעי של חודש דצמבר (למעט ערבי חג), בשעה 17:30, יוכלו לקוחות PLANET זכרון יעקב לרכוש כרטיס לסרט ילדים מדובב לעברית יחד עם פופקורן אישי ושתייה אישית במחיר מפתיע של 29 ש"ח בלבד בקופות או 33.5 ש"ח דרך הזמנה מקוונת באינטרנט. הסרטים שיוצגו במהלך "רביעי משפחתי" דצמבר: 11.12- מרשעת, 18.12- מואנה. הקרנת ילדים תכלול כרטיס לסרט + פופקורן אישי ושתייה אישית. לילדים עד גיל 12, המחיר תקף גם למלווה.
2. רשת מסעדות ההמבורגרים 'מוזס שופ', מקבוצת BBB, ממשיכה לגדול ופותחת 3 סניפים חדשים, המצטרפים ל -13 סניפי הרשת. בהקמתם משקיעה הקבוצה כ- 750,000 ₪ פר סניף. סה"כ השקעה בשלושת הסניפים נאמדת בכ- 2.3 מיליון ₪. שלושת הסניפים החדשים יפתחו בסטר פארק חדרה פארק; חבקניון שער צפון בקרית אתא; ובצמרות במושה בבאר יעקב; הסניפים החדשים יופעלו ע"י זכיינים על פי אסטרטגיית המותג: תפריט מהודק ואיכותי, עם הגשה במקום לצד ניהול מערך מקצועי ויעיל של שירות משלוחים ואיסוף עצמי.
רשת SACARA בקמפיין עם אג'נדה חברתית, בכיכובן של פרזנטורית המותג אנה זק ולצידה נטע ברזילי, שזהו קמפיין הביוטי הראשון שלה. הקמפיין בתקציב הנאמד בכ-800,000 ומטרתו לשנות את מהות המחשבה ותפיסת היופי הנשי. במסגרת זו יילווה הקמפיין בטקסטים בעלי אג'נדה חברתית, המנפצים את תבנית היופי המושלם, לדוגמא: "בול כמו שאת", "איפור בווליום שלך", "כל צבע - בצבע", "תני לגוונים שבך לזרוח", "יופי ללא הגדרות" ועוד.
מוזיאון הלובר בפריז וקבוצת לוריאל משיקים שיתוף פעולה תרבותי ייחודי, במסגרתו תוצג תערוכה חדשה ומרתקת בנושא יופי, תחת השם: "מכל היופי!" (‘De toutes beautés!’). השת"פ נועד להנגיש את עולם היופי לקהל הרחב, ולחשוף את הרבגוניות והמורכבות של היופי לאורך ההיסטוריה. התערוכה החדשה מזמינה את המבקרים למסע דרך 10,000 שנות אמנות והיסטוריה, וחושפת את התפתחות תפיסות היופי לאורך התקופות, בתרבויות שונות החל מהשבוע הקרוב ולמשך שלוש השנים הקרובות, מבקרי הלובר מוזמנים לחקור את עולם היופי דרך 108 יצירות אמנות נבחרות המתארות טקסי יופי, אידיאלים של יופי, ואת השאלות שהעלו תרבויות שונות בנוגע ליופי ודימוי גוף. בנוסף לתערוכה עצמה, פותחה אפליקציה אינטרנטית ייעודית, להעשרת חווית המבקרים. האפליקציה, הנגישה באמצעות קוד QR מציגה חומרים כתובים וקוליים ומאפשרת למבקרים להעמיק את הידע שלהם על יצירות האמנות.