בהשקעה של 28 מיליון שקל נחנך מכון PET-CT במרכז הרפואי הלל יפה
בהשקעה של עשרות מיליוני שקלים ולראשונה באזור: המרכז הרפואי הלל יפה חנך מכון PET-CT חדשני ומתקדם, המהווה פריצת דרך של ממש עבור חולי סרטן באזור חדרה והסביבה.
המכון הוקם בהשקעה של כ-28 מיליון ₪, רובם המכריע מתרומות, בראשן, תרומה של הקרן ע"ש
ליאונה והארי הלמסלי לבינוי המכון, אשר ייקרא על שמה, לצד תרומתם הנדיבה של הקרן לידידות ומשפחות קושיצקי וגיטלר אשר מימנו את רכישת המכשיר. תרומות נדיבות נוספות ניתנו על ידי קרן אדליס אשר תרמה לזכרו של מר אנדרה כהן דלורו ז"ל, עמותת ידידי המרכז הרפואי השותפים לקידום ופיתוח בית החולים ותורמים נוספים.
זהו אחד הפרויקטים המשמעותיים ביותר שהוקמו בבית החולים בשנים האחרונות, כולו בזכות פילנתרופיה ולמען הקהילה.
עד כה, נאלצו אלפי חולי סרטן מהאזור להתמודד עם נסיעות ארוכות ומתישות, בפקקים למרכז הארץ או לצפונה, לעיתים תוך כדי מצב רפואי מורכב וקושי פיזי ונפשי – אך לא עוד. פתיחת המכון החדש משנה מציאות זו מן היסוד, ומאפשרת קבלת שירות חיוני, מציל חיים, קרוב לבית – בזמן ובנגישות שהם בבחינת הצלת חיים.
המכון החדש משתרע על פני כ-540 מ"ר וכולל מכשיר PET-CT מהמתקדמים בעולם. הטכנולוגיה מאפשרת שילוב של הדמיה ברמת דיוק גבוהה במיוחד, תוך שימוש בכמות קרינה מופחתת. המבנה תוכנן בקפידה תוך מתן תשומת לב לנוחות המטופלים ובני משפחותיהם.
המכון פועל במסגרת המכון לרפואה גרעינית (איזוטופים), ומשתלב כחלק ממעטפת שירותים כוללת לחולי סרטן תחת קורת גג אחת, לצד המערך האונקולוגי וההמטולוגי של המרכז הרפואי.
בטקס חנוכת המכון השתתפו הנהלת המרכז הרפואי, נציגי תורמים מהארץ ומחו"ל, חברי עמותת הידידים, הנהלת האגודה למלחמה בסרטן, וצוותים מבית החולים.
פרופ' מיקי דודקביץ, מנהל המרכז הרפואי הלל יפה:
"מדובר ברגע היסטורי עבור תושבי האזור ועבור אלפי חולי סרטן ומטופלים נוספים הנדרשים לעבור בדיקות PET-CT חוזרות, החל משלב האבחון והמעקב הרציף לאורך הטיפול. בכל שנה מטופלים אצלנו כ- 11,000 חולים אונקולוגים, ובכל שנה מתווספים כ- 450 חולים חדשים. עבור המטופלים ובני משפחותיהם זו לא עניין של נוחות אלא הבדל מהותי באבחון במועד, בטיפול ובסיכויי ההחלמה. אני מבקש להודות מעומק הלב לתורמים הנדיבים שהפכו חזון למציאות."
מר סנדור פרנקל, נאמן קרן הלמסלי: "עם פתיחת מכון ה-PET-CT, עשינו צעד נוסף לעבר המטרה: הבטחת נגישות לטיפול אונקולוגי מקיף לכל תושבי ישראל ללא קשר למקום מגוריהם. קרן הלמסלי מחויבת לתמיכה בטיפול איכותי עבור קהילות בפריפריה, כחלק ממאמצינו להרחיב את שירותי הבריאות ברמה המתקדמים של ישראל לכל חלקי המדינה".
גב' יעל אקשטיין, נשיאת הקרן לידידות:
"עבורנו, חיזוק בתי החולים בפריפריה הוא שליחות מרכזית. חולי סרטן אינם צריכים להתמודד גם עם מרחקים ונסיעות קשות כדי לקבל טיפול חיוני. אנחנו גאים להיות חלק מהתרומה למכשיר הPET-CT ל'הלל יפה' , מכשיר שישנה את המציאות עבור אלפים מתושבי האזור. בשנים האחרונות השקיעה הקרן לידידות כ-15 מיליון שקלים עבור תרומת 16 מכשירי MRI, PET-CT ו CT- מתקדמים לבתי חולים ברחבי הארץ - כדי להבטיח טיפול איכותי, נגיש ומציל חיים קרוב לבית".
מימין לשמאל: פרופ' מיקי דודקביץ – מנהל המרכז הרפואי, מר הנרי קושיצקי, מר סידני בוכריס, מר ספואן מריח מהקרן לידידות, מר ג'וזף גיטלר, גב' רבקה בוכריס – נאמנת קרן אדליס, ד"ר קטרינה טיקטינסקי- מנהל המכון החדש, ד"ר איליה רייזנברג – מנהלה מכון לרפואה גרעינית. (צילום: שלומי יוסף)
לקראת עונת החתונות, רשת האופנה הבינלאומית ALDO משיקה את קולקציית נעלי הכלות לקיץ - עם דגש על שילוב בין סטייל לנוחות. הקולקציה מציעה מגוון רחב של דגמים, שנועדו ללוות את הכלה מהרגע המרגש בחופה ועד לרחבת הריקודים בשעות הקטנות של הלילה.
בין הטרנדים הבולטים בולטים עיטורי פנינים, לבבות מוזהבים ואבנים נוצצות, שהופכים את הנעליים לפריט אופנה בפני עצמו. ב-ALDO מבטיחים מראה יוקרתי ועדכני לצד נוחות בלתי מתפשרת, כדי שהיום הגדול יהיה מושלם גם מהצעד הראשון. קולקציית קיץ 2026 כבר זמינה בחנויות הרשת ובאתר.
הפתיחה החגיגית של חנות Fashion Club השבוע ברחוב האורזים בנתניה, התקיימה באירוע נוצץ שלא חסרו בו שמות מוכרים. בין האורחים בלטו נועה קירל ומאור בוזגלו. בתיעוד: ענבל עם אחותו של השוער דניאל פרץ וסגן ראש העיר שלו אלגלי. היה שמח ומלא סטייל!
קבוצת קניוני עופר, וביניהם נתניה וחדרה, יוצאת בסייל הקיץ הגדול, עם הנחות משמעותיות, הטבות מיוחדות ומבצעי ענק על מאות פריטים ממגוון מותגים
ורשתות מובילות בתחומי האופנה, ההנעלה, הלייף סטייל, הילדים, הטיפוח, הבית והפנאי. הסייל יתקיים ב-17 קניוני עופר ברחבי הארץ, עד 30.6.2026 (או עד גמר המלאי), ויכלול עשרות מותגים ורשתות ישראליות ובינלאומיות מובילות, אשר יציעו לצרכנים הנחות בלעדיות ומבצעי סוף עונה אטרקטיביים במיוחד. לרגל השקת המהלך עלה קמפיין בכיכובה של הפרזנטורית עדי אשכנזי.
הסטייליסטית אור לוזון שנפרדה מבן זוגה השבוע, הגיעה משעות הבוקר המוקדמות לסט הצילומים של ג'ק קובה שם הרימה בהפתעה מסיבת רווקות לחברותיה: מעיין דורי ולניקול ארבוב. לוזון, הפתיעה אותן בזרי פרחים, הרמת כוסית, ברכות ומתנות לרגל הנישואים. מעיין דורי בת ה-38 סיפרה לחברותיה שתחגוג את החינה באירוע משפחתי, ובעוד שבועיים תינשא לבחיר ליבה במושב ברכיה. לראשונה חשפה פרטים על בן זוגה איתו מתחתנת: לוחם מילואים בגולני בן 33, הצעיר ממנה ב- 5 שנים. כמו כן סיפרה שיטוסו ל – 3 שבועות לתאילנד שם יחגגו את הירח דבש. אהבנו ופרגנו. מזל טוב!