מעיין גלעד, מנהלת הבית הגאה של המושבות, זכתה בתעודת הצטיינות מהמשרד לשוויון חברתי
מעיין גלעד, מנהלת הבית הגאה של המושבות, זכתה בתעודת הצטיינות מהמשרד לשוויון חברתי וקידום מעמד האישה על פעילותה בתחום הלהט"ב.
הבית הגאה במושבות שהוקם בשנים האחרונות מאגד תחתיו מגוון מענים רחב של הסברה, תרבות ופנאי, סדנאות מקצועיות, הכשרות צוותים וכמובן אירוע הגאווה המרכזי במושבות.
השנה התקיימו סדנאות סושיאל מדיה, קידום ממומן וכתיבת תוכן למדיות החברתיות. במהלך הקיץ הגיעה לסיומה קבוצה טיפולית לנוער שהחלה בתחילת השנה הקודמת ובד בבד התחלנו במפגשים של קבוצה טיפולית לגילאי 18+ של ניהול רגשות. הוקמה קבוצה חברתית התנדבותית ללהט"ב, בוצעה פעילות הסברה ומעגלי שיח בשת"פ עם עמותת שב"ל. הרצאות, מופעים יעודיים והדרכות של צוותי חינוך וצוותים טיפוליים.
מעיין גלעד, מנהלת הבית הגאה במושבות: "מרגש מאוד לזכות בהוקרה על הפעילות הענפה שלנו במושבות. ניתנה לנו ההזדמנות להשפיע ולקדם קהילה שלמה ומגוונת שלא תמיד מקבלת מענה. אני גאה שהמענים שהצלחנו להנגיש הם רבים ומגוונים ומסייעים לאוכלוסיית הלהט"ב ומקדמים את נושא הסובלנות בקרב כלל האוכלוסייה".
ראש המועצה, גיל חנניה: "תעודת ההצטיינות של מעיין הגיעה לאחר עבודה משמעותית מאוד פה במושבות בהקמת הבית הגאה. בהובלת מעיין אנו יודעים לתת היום מענה לקהילה הלהט"בית עם פעילות עשירה ומגוונת שרק מתרחבת מיום ליום. יישר כוח".
מנהלת המתנ"ס, לבנה קארו: "אנחנו מברכים את מעיין על הזכייה בתואר העובדת המצטיינת, לא הופתענו מבחירתה. מעיין מסורה מקצועית ועובדת בתחושת שליחות גדולה עם שפע של עשייה".
מבצע "רביעי משפחתי" של רשת בתי הקולנוע PLANET ממשיך גם במהלך חודש דצמבר 2024 ב-PLANET זכרון יעקב ומציע הזדמנות נהדרת להורים ולילדים ליהנות מחוויית קולנוע בלתי נשכחת. במסגרת המבצע, בימי רביעי של חודש דצמבר (למעט ערבי חג), בשעה 17:30, יוכלו לקוחות PLANET זכרון יעקב לרכוש כרטיס לסרט ילדים מדובב לעברית יחד עם פופקורן אישי ושתייה אישית במחיר מפתיע של 29 ש"ח בלבד בקופות או 33.5 ש"ח דרך הזמנה מקוונת באינטרנט. הסרטים שיוצגו במהלך "רביעי משפחתי" דצמבר: 11.12- מרשעת, 18.12- מואנה. הקרנת ילדים תכלול כרטיס לסרט + פופקורן אישי ושתייה אישית. לילדים עד גיל 12, המחיר תקף גם למלווה.
2. רשת מסעדות ההמבורגרים 'מוזס שופ', מקבוצת BBB, ממשיכה לגדול ופותחת 3 סניפים חדשים, המצטרפים ל -13 סניפי הרשת. בהקמתם משקיעה הקבוצה כ- 750,000 ₪ פר סניף. סה"כ השקעה בשלושת הסניפים נאמדת בכ- 2.3 מיליון ₪. שלושת הסניפים החדשים יפתחו בסטר פארק חדרה פארק; חבקניון שער צפון בקרית אתא; ובצמרות במושה בבאר יעקב; הסניפים החדשים יופעלו ע"י זכיינים על פי אסטרטגיית המותג: תפריט מהודק ואיכותי, עם הגשה במקום לצד ניהול מערך מקצועי ויעיל של שירות משלוחים ואיסוף עצמי.
רשת SACARA בקמפיין עם אג'נדה חברתית, בכיכובן של פרזנטורית המותג אנה זק ולצידה נטע ברזילי, שזהו קמפיין הביוטי הראשון שלה. הקמפיין בתקציב הנאמד בכ-800,000 ומטרתו לשנות את מהות המחשבה ותפיסת היופי הנשי. במסגרת זו יילווה הקמפיין בטקסטים בעלי אג'נדה חברתית, המנפצים את תבנית היופי המושלם, לדוגמא: "בול כמו שאת", "איפור בווליום שלך", "כל צבע - בצבע", "תני לגוונים שבך לזרוח", "יופי ללא הגדרות" ועוד.
מוזיאון הלובר בפריז וקבוצת לוריאל משיקים שיתוף פעולה תרבותי ייחודי, במסגרתו תוצג תערוכה חדשה ומרתקת בנושא יופי, תחת השם: "מכל היופי!" (‘De toutes beautés!’). השת"פ נועד להנגיש את עולם היופי לקהל הרחב, ולחשוף את הרבגוניות והמורכבות של היופי לאורך ההיסטוריה. התערוכה החדשה מזמינה את המבקרים למסע דרך 10,000 שנות אמנות והיסטוריה, וחושפת את התפתחות תפיסות היופי לאורך התקופות, בתרבויות שונות החל מהשבוע הקרוב ולמשך שלוש השנים הקרובות, מבקרי הלובר מוזמנים לחקור את עולם היופי דרך 108 יצירות אמנות נבחרות המתארות טקסי יופי, אידיאלים של יופי, ואת השאלות שהעלו תרבויות שונות בנוגע ליופי ודימוי גוף. בנוסף לתערוכה עצמה, פותחה אפליקציה אינטרנטית ייעודית, להעשרת חווית המבקרים. האפליקציה, הנגישה באמצעות קוד QR מציגה חומרים כתובים וקוליים ומאפשרת למבקרים להעמיק את הידע שלהם על יצירות האמנות.