גם השנה, בצל המחסור החמור בדם ובמיוחד במנות מסוג O, יתקיים ביום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ולנפגעי פעולות האיבה, מבצע התרמות הדם המסורתי בזיכרון יעקב.
מאז שנת 1997 מקיימים בזיכרון יעקב את המסורת של הצלת חיים לזכר הנופלים וזו השנה ה-28 ברציפות למבצע ההתרמה לזכרם. במהלך השנים נאספו למעלה מ-5,800 מנות דם שסייעו להציל את חייהם של כ-17,400 איש.
התרמת הדם תתקיים ביום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה, יום שני (13.5.24) בין השעות 08:00-13:30, בארבעה מוקדים שונים בזיכרון יעקב: במרכז מסחרי השמורה באולם קהילת ואהבת בקומה 2, בפאב 'הוביט' במדרחוב, בדרך שרה פינת דרך אהרון ובניידת התרמה 'במול זכרון' על כביש 4. בנוסף תתקיים התרמת דם גם בבית תבורי 1937 ברחוב גלעד 3 פרדס חנה בין השעות 08:00-13:30. את התורמים הרבים הצפויים להגיע גם השנה, יקבלו צוותי מתרימי הדם משירותי הדם של מגן דוד אדום.
שמעון רדליך, נשיא כבוד ארגון תורמי הדם ויוזם ההתרמה: "בזכות כל מנת דם, ניתן להציל את חייהם של שלושה בני אדם, ובנוסף תרומת הדם גורמת לחידוש כדוריות אדומות - כלומר, היא מרעננת לנו התורמים את החיים. זאת, לצד מתן הרגשת סיפוק עצומה של נתינה אנונימית להצלת חיים. השנה יותר מתמיד, היוזמה שהצלחנו להנהיג בזיכרון יעקב של התרמה מושבתית פעמיים בשנה היא זכות וגאווה גדולה לתפארת מדינת ישראל".
סמנכ"ל שירותי הדם במד"א, פרופ' אילת שנער: "למנות הדם הנתרמות מדי יום ברחבי הארץ יש חשיבות רבה בהצלת חייהם של חולים ופצועים. השנה, בצל מלחמת "חרבות ברזל", מנות הדם שנתרמו סייעו בהצלת חייהם של אלפי פצועים, כל מנת דם היא עולם ומלואו. היוזמה להתרמה קהילתית של כל המושבה בזיכרון והישובים בסביבה פעמיים בשנה היא מרגשת, ומהווה מודל לחיקוי במיוחד בגלל המועד של יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה. אני קוראת לכל הציבור להגיע ולתרום דם בנקודות ההתרמה ברחבי הארץ במשך כל השנה ובמיוחד בתקופת המחסור החמור הנוכחית."
בשירותי הדם של מגן דוד אדום קוראים לציבור ובמיוחד לבעלי דם מסוג O להגיע ולתרום דם להצלת חיים. מידע על עמדות התרמות דם נוספות אשר יוצבו בקניונים, בתחנות מד"א השונות ובמקומות ציבוריים ברחבי הארץ במהלך כל השבוע, ניתן למצוא באתר האינטרנט של מד"א בכתובת http://www.mdais.org/dam או בטלפון 03-5300400
מבצע "רביעי משפחתי" של רשת בתי הקולנוע PLANET ממשיך גם במהלך חודש דצמבר 2024 ב-PLANET זכרון יעקב ומציע הזדמנות נהדרת להורים ולילדים ליהנות מחוויית קולנוע בלתי נשכחת. במסגרת המבצע, בימי רביעי של חודש דצמבר (למעט ערבי חג), בשעה 17:30, יוכלו לקוחות PLANET זכרון יעקב לרכוש כרטיס לסרט ילדים מדובב לעברית יחד עם פופקורן אישי ושתייה אישית במחיר מפתיע של 29 ש"ח בלבד בקופות או 33.5 ש"ח דרך הזמנה מקוונת באינטרנט. הסרטים שיוצגו במהלך "רביעי משפחתי" דצמבר: 11.12- מרשעת, 18.12- מואנה. הקרנת ילדים תכלול כרטיס לסרט + פופקורן אישי ושתייה אישית. לילדים עד גיל 12, המחיר תקף גם למלווה.
2. רשת מסעדות ההמבורגרים 'מוזס שופ', מקבוצת BBB, ממשיכה לגדול ופותחת 3 סניפים חדשים, המצטרפים ל -13 סניפי הרשת. בהקמתם משקיעה הקבוצה כ- 750,000 ₪ פר סניף. סה"כ השקעה בשלושת הסניפים נאמדת בכ- 2.3 מיליון ₪. שלושת הסניפים החדשים יפתחו בסטר פארק חדרה פארק; חבקניון שער צפון בקרית אתא; ובצמרות במושה בבאר יעקב; הסניפים החדשים יופעלו ע"י זכיינים על פי אסטרטגיית המותג: תפריט מהודק ואיכותי, עם הגשה במקום לצד ניהול מערך מקצועי ויעיל של שירות משלוחים ואיסוף עצמי.
רשת SACARA בקמפיין עם אג'נדה חברתית, בכיכובן של פרזנטורית המותג אנה זק ולצידה נטע ברזילי, שזהו קמפיין הביוטי הראשון שלה. הקמפיין בתקציב הנאמד בכ-800,000 ומטרתו לשנות את מהות המחשבה ותפיסת היופי הנשי. במסגרת זו יילווה הקמפיין בטקסטים בעלי אג'נדה חברתית, המנפצים את תבנית היופי המושלם, לדוגמא: "בול כמו שאת", "איפור בווליום שלך", "כל צבע - בצבע", "תני לגוונים שבך לזרוח", "יופי ללא הגדרות" ועוד.
מוזיאון הלובר בפריז וקבוצת לוריאל משיקים שיתוף פעולה תרבותי ייחודי, במסגרתו תוצג תערוכה חדשה ומרתקת בנושא יופי, תחת השם: "מכל היופי!" (‘De toutes beautés!’). השת"פ נועד להנגיש את עולם היופי לקהל הרחב, ולחשוף את הרבגוניות והמורכבות של היופי לאורך ההיסטוריה. התערוכה החדשה מזמינה את המבקרים למסע דרך 10,000 שנות אמנות והיסטוריה, וחושפת את התפתחות תפיסות היופי לאורך התקופות, בתרבויות שונות החל מהשבוע הקרוב ולמשך שלוש השנים הקרובות, מבקרי הלובר מוזמנים לחקור את עולם היופי דרך 108 יצירות אמנות נבחרות המתארות טקסי יופי, אידיאלים של יופי, ואת השאלות שהעלו תרבויות שונות בנוגע ליופי ודימוי גוף. בנוסף לתערוכה עצמה, פותחה אפליקציה אינטרנטית ייעודית, להעשרת חווית המבקרים. האפליקציה, הנגישה באמצעות קוד QR מציגה חומרים כתובים וקוליים ומאפשרת למבקרים להעמיק את הידע שלהם על יצירות האמנות.