ראש עיריית נתניה מרים פיירברג איכר בטור אישי ליום הכיפורים
השבעה באוקטובר ייזכר כאחד מהימים הנוראיים ביותר שחווה העם בישראל לאחר השואה. ממדי הטבח, גודל הזוועה והרוע האנושי הבלתי ניתן לתיאור והימים שלאחריו שעדיין לא באו אל קיצם – הוכיחו לנו את מה שרצינו לשכוח במהלך הדורות האחרונים: עם ישראל ממשיך לעמוד כמעט לבדו אל מול העולם וחייב לגייס את כל כוחותיו כדי להתמודד מול אויביו בכל החזיתות, להכריע את המערכה ולהחזיר את כל החטופים החיים והנרצחים הבייתה.
השנה הזו לנצח תישאר חקוקה בלב כולנו כשנה בה ירדה חשכה על משפחות רבות שאיבדו את יקיריהן בקרבות גבורה טבח ורצח. תמונות הזוועה והקולות מהטבח, ממלאים את ליבנו כאב ענק ותסכול עמוק.
אבל בתוך כל היגון הנורא הזה למדנו על כוחנו כחברה ועוצמתנו כעם. עם ישראל התאחד – למלחמת גבורה לעזרה ולסיוע בכל דרך בכל מחיר ! הקהילות בכל הארץ התאגדו למתן תמיכה סיוע וחיבוק לכל מי שנזקק. דווקא מתוך הכאב והשבר הגדול הזה, צמחה תקווה לתקומה.
אני מאמינה שהשנה הזאת לימדה אותנו את חשיבותה של האחדות, הלכידות החברתית והעוצמה של הביחד. למרות ההבדלים שבינינו, גילינו את היותנו עם שאסור לו להישאר מפורד ולהיכנע ליאוש.
אין לי ספק שמכאן תצמח חברה טובה יותר, חומלת יותר, כזו שנאבקת בכל כוחה כדי להבטיח לכולנו עולם טוב יותר.
הכאב יישאר איתנו תמיד, והזיכרון של כל אחד מהנפגעים לא יישכח, אך אנחנו נבחר להביט קדימה, להמשיך להיבנות ולצמוח מתוך השבר, כדי לבנות עתיד טוב יותר לילדינו ולנכדינו.
אני מחזקת מכאן את לוחמינו היקרים היוצאים אלי קרב ומחרפים נפשם ומחזקת את תושבי נתניה היקרים!
מבצע "רביעי משפחתי" של רשת בתי הקולנוע PLANET ממשיך גם במהלך חודש דצמבר 2024 ב-PLANET זכרון יעקב ומציע הזדמנות נהדרת להורים ולילדים ליהנות מחוויית קולנוע בלתי נשכחת. במסגרת המבצע, בימי רביעי של חודש דצמבר (למעט ערבי חג), בשעה 17:30, יוכלו לקוחות PLANET זכרון יעקב לרכוש כרטיס לסרט ילדים מדובב לעברית יחד עם פופקורן אישי ושתייה אישית במחיר מפתיע של 29 ש"ח בלבד בקופות או 33.5 ש"ח דרך הזמנה מקוונת באינטרנט. הסרטים שיוצגו במהלך "רביעי משפחתי" דצמבר: 11.12- מרשעת, 18.12- מואנה. הקרנת ילדים תכלול כרטיס לסרט + פופקורן אישי ושתייה אישית. לילדים עד גיל 12, המחיר תקף גם למלווה.
2. רשת מסעדות ההמבורגרים 'מוזס שופ', מקבוצת BBB, ממשיכה לגדול ופותחת 3 סניפים חדשים, המצטרפים ל -13 סניפי הרשת. בהקמתם משקיעה הקבוצה כ- 750,000 ₪ פר סניף. סה"כ השקעה בשלושת הסניפים נאמדת בכ- 2.3 מיליון ₪. שלושת הסניפים החדשים יפתחו בסטר פארק חדרה פארק; חבקניון שער צפון בקרית אתא; ובצמרות במושה בבאר יעקב; הסניפים החדשים יופעלו ע"י זכיינים על פי אסטרטגיית המותג: תפריט מהודק ואיכותי, עם הגשה במקום לצד ניהול מערך מקצועי ויעיל של שירות משלוחים ואיסוף עצמי.
רשת SACARA בקמפיין עם אג'נדה חברתית, בכיכובן של פרזנטורית המותג אנה זק ולצידה נטע ברזילי, שזהו קמפיין הביוטי הראשון שלה. הקמפיין בתקציב הנאמד בכ-800,000 ומטרתו לשנות את מהות המחשבה ותפיסת היופי הנשי. במסגרת זו יילווה הקמפיין בטקסטים בעלי אג'נדה חברתית, המנפצים את תבנית היופי המושלם, לדוגמא: "בול כמו שאת", "איפור בווליום שלך", "כל צבע - בצבע", "תני לגוונים שבך לזרוח", "יופי ללא הגדרות" ועוד.
מוזיאון הלובר בפריז וקבוצת לוריאל משיקים שיתוף פעולה תרבותי ייחודי, במסגרתו תוצג תערוכה חדשה ומרתקת בנושא יופי, תחת השם: "מכל היופי!" (‘De toutes beautés!’). השת"פ נועד להנגיש את עולם היופי לקהל הרחב, ולחשוף את הרבגוניות והמורכבות של היופי לאורך ההיסטוריה. התערוכה החדשה מזמינה את המבקרים למסע דרך 10,000 שנות אמנות והיסטוריה, וחושפת את התפתחות תפיסות היופי לאורך התקופות, בתרבויות שונות החל מהשבוע הקרוב ולמשך שלוש השנים הקרובות, מבקרי הלובר מוזמנים לחקור את עולם היופי דרך 108 יצירות אמנות נבחרות המתארות טקסי יופי, אידיאלים של יופי, ואת השאלות שהעלו תרבויות שונות בנוגע ליופי ודימוי גוף. בנוסף לתערוכה עצמה, פותחה אפליקציה אינטרנטית ייעודית, להעשרת חווית המבקרים. האפליקציה, הנגישה באמצעות קוד QR מציגה חומרים כתובים וקוליים ומאפשרת למבקרים להעמיק את הידע שלהם על יצירות האמנות.