למעלה מ-98 אלף פניות התקבלו במוקד העירוני בשנה החולפת
מאת: רון איתן יום רביעי,
17 בפברואר 2016, 11:09
הפניות הגיעו באמצעות כל ערוצי ההתקשרות שמעמידה העירייה לרשות התושבים: טלפון, פקס, דוא"ל, ווטסאפ, אתר אינטרנט, אפליקציה, דף פייסבוק, פניות בכתב, וקבלת קהל
המוקד העירוני הציג את דוח הפעילות לשנת 2015, ממנו עולה כי בשנה החולפת נרשמו יותר מ-98 אלף שיחות נכנסות למוקד, ממוצע של כ-270 שיחות ביום. את המוקד העירוני מנהלת אושרת סולומון, והוא כפוף לאגף אכיפה וביטחון של עיריית חדרה.
הפניות למוקד התבצעו בכל האמצעים העומדים לרשות התושבים, כאשר ההתפלגות מצביעה על עדיפות ברורה לפניות באמצעות הטלפון, ורק אחר כך פניות בדוא"ל, ווטסאפ עירוני, פקס, אתר האינטרנט של העירייה, אפליקציה "עיריית חדרה", דף הפייסבוק, פניות בכתב, וקבלת קהל.
המוקד העירוני. בתמונה הקטנה - מנהלת המוקד אושרת סולומון
בדוח השנתי עולה כי בסך הכל בשנת 2015 נכנסו 98,368 שיחות, כ-26 אלף מתוכן היו שיחות שלא המתינו למענה מסיבות שונות, למשל קבלת תשובה מההודעה המוקלטת לשאלה שהתכוונו לשאול; קבלת ההמלצה המוקלטת להיעזר באמצעי ההתקשרות הנוספים, ועוד.
מתוך יותר מ-72 אלף שיחות שנענו במוקד, כ-32 אלף שיחות היו שיחות שנענו בו במקום ולא דרשו המשך טיפול, רובן שיחות שביקשו מידע בנושאים שונים כמו למשל ימי קבלת קהל, שעות פתיחה בעירייה ובגופי סמך, מספרי טלפון, פרטים על אירועים עירוניים וכדומה.
יותר מ-40 אלף היו שיחות שבגינן נפתחה פנייה והופנו לטיפול האגפים הרלוונטיים בעירייה. בין השיחות שטופלו מופיעות פניות שאינן קשורות באופן ישיר לעיריית חדרה אלא לארגונים חיצוניים כמו משטרה, מד"א, כיבוי אש, בזק, הוט, חברת החשמל, איגוד ערים לאיכות הסביבה הכפוף למשרד להגנת הסביבה, חברת "נתיבי ישראל", תאגיד "מי חדרה" ואחרים.
מתוך 40,362 שיחות שהופנו לטיפול, טופלו בשנת 2015 יותר מ-39 אלף פניות שהם מעל 97 אחוזים. יתר הפניות, כ-2.5 אחוז בלבד, עדיין לא רשומות במוקד כפניות סגורות, כך שהטיפול בן עדיין ממשיך.
יודגש כי גם כאשר אגפי העירייה מדווחים למוקד העירוני על גמר טיפול, מתבצעות בדיקות נוספות שנועדו לוודא את אופן הטיפול.
בין היתר, במסגרת הנחייתו של ראש העיר צביקה גנדלמן לשיפור השירות לתושב, מבצע מנכ"ל העירייה יעקב זיגדון סיורי פתע מקצועיים שנועדו לבדוק את איכות הטיפול של מחלקות העירייה בקריאות שהתקבלו במוקד העירוני, ואת שביעות רצון התושבים מאופן הטיפול בפניותיהם.
סיורי המנכ"ל מתבצעים בליווי צוות מקצועי של העירייה הבודק בשטח האם פניות התושבים טופלו וכיצד.
בסיומו של כל סיור מתקיימת ישיבה של הפקת לקחים שנועדה לשפר את השירות ואת הקשר שבין נותני השירות לבין תושבי העיר.
קניון עופר חדרה יוצא בשיתוף פעולה עם קבוצת "האחים", במסגרתו יערכו במבצע גיוס כספים לטובת מרכזי חוסן לקהילת יישובי העוטף. הקניון ימכור חולצות טי שרט אופנתיות ומעוצבות במחיר מיוחד: 30 ₪ בלבד, על כל קנייה תוכפל סכום התרומה ע"י קניוני עופר ותמסר למרכזי החוסן. החולצות יימכרו עד יום ראשון ה 12.05.24 או עד גמר המלאי - כל הכנסות ממכירת החולצות יוכפלו על ידי קניוני עופר ויועברו למרכזי החוסן.
קניון עופר חדרה יערוך בחודש הקרוב מגוון פעילויות, אירועים, הצגות וסדנאות לילדים וקטנטנים – ללא תשלום, הכניסה חופשית. כמן כן הקניון יחלק לרגל יום העצמאות דגלי ארץ ישראל לרכבים, לכל מבקרי הקניון. הדגלים יחולקו החל מה 7.5.2024 עד ה 24.5.24 – או עד גמר המלאי.
כמידי שנה, ולמרות המצב המורכב, יפתחו למעלה מ-100 מוזאונים, מהצפון ועד הדרום, את שעריהם לקהל הרחב וללא תשלום לרגל יום המוזיאונים הבינלאומי החל ביום חמישי, ה-9 במאי. בנוסף יקיימו המוזאונים סיורים והדרכות מיוחדות, שיחי גלריה, סדנאות יצירה לילדים, חשיפה לתערוכות רצות וחדשות ועוד בהשראת הנושא השנתי "מוזיאונים למען חינוך ומחקר". הפעילויות השונות מופיעים באתר איגוד המוזאונים הישראלי www.icom.org.il ובאתרי האינטרנט של המוזאונים ברחבי הארץ. תהנו!
מותג הסניקרס הספרדי העולה HOFF משיק את קולקציית אביב-קיץ 2024: קולקציה בצבעוניות אביבית מרעננת ונועזת עם דגמים סופר אופנתיים. לצד קולקציית סניקרס עשירה ומגוונת דגמי סנדלים, תיקים בעיצובים מרעננים להשלמת הלוק. מותג הסניקרס HOFF נחשב היום לאחד ממותגי הסניקרס בעל הצמיחה הגדולה ביותר בספרד ופורץ את שווקי העולם עם הטרנדים החמים ביותר המותאמים בעיצובים עדכניים בעולם הסניקרס לנשים ולגברים. בהצלחה!