עם הפנים לתושב: מערכת חדשה לניהול הקשר עם תושבי העיר
מאת: ראובן יגיל יום חמישי,
22 ביולי 2021, 11:37
עיריית חדרה ממקדת מאמצים לשיפור השרות לתושב ומשיקה מערכת חדשה שמטרתה לסייע בניהול הקשר עם תושבי ותושבות העיר. לאחרונה התקיימה הדרכה מיוחדת לעובדי העירייה לקראת הטמעת המערכת
במסגרת יעדי הליבה שהגדיר ראש העיר בחזון העירוני, אגף מערכות מידע בעיריית חדרה מקדם ביתר שאת את נושא שיפור השירותים העירוניים לתושבי העיר. כחלק משורה של צעדים שהעירייה מבצעת לאחרונה בתחום שיפור השרות לתושב, ביניהם הקמת אגף שרות לתושב, שייצר שירותים נגישים, נוחים וזמינים וחוויית משתמש חיובית, הוכנסה לאחרונה לארגון מערכת מתקדמת לניהול קשרי לקוחות (CRM), שמטרתה לסייע בניהול הקשר עם התושב, תוך ייעול תהליכים פנים ארגוניים, מיפוי מלא של כלל הפניות המגיעות לכלל אגפי העירייה השונים והוספת שירותים מקוונים נוספים, אשר בשאיפה יאפשרו מתן כלל השירותים העירוניים מהבית, בזמינות מלאה וללא צורך להגיע לבניין העירייה. בשבוע שעבר, לקראת הטמעת המערכת בארגון, עברו עובדי העירייה הדרכה מקצועית על ידי צוות א. ש. בינה- הדרכה, ייעוץ ופיתוח בע"מ, החברה שגם בנתה עבור העירייה את המערכת באופן המותאם אישית לצרכיה.
העובדים שעברו את ההדרכה מספרים כי המערכת החדשה היא ידידותית למשתמש, "ה CRM מאפשרת לנו לייעל ולפשט את תהליכי העבודה, לנהל את הקשר עם הלקוחות שלנו באופן המיטבי ולשים את צרכיהם במרכז, תוך הענקת שירות טוב יותר וקיצור זמני הטיפול בפניות תושב בצורה משמעותית." אמרו השבוע עובדים שלקחו חלק בהדרכה."
ניהול קשרי לקוחות הנו תחום חשוב העוסק בשיפור שירות לקוחות, בהבנה וניתוח של צרכיהם, העדפותיהם ומידת שביעות הרצון שלהם מהארגון ומרמת השירותים הניתנים להם, זאת באמצעות כלים מתקדמים של טכנולוגיית המידע. בהתאם למדיניות ראש העיר לשיפור השירות, המערכת החדשה מהווה כלי מרכזי בניהול השירות לתושב ומאפשרת תהליכי עבודה נוחים, חיסכון בזמן ועבודה ומענה מהיר ומיטבי. המערכת מתעדת את הקשר הרציף של התושב עם הארגון, מרכזת את נתוניו לממשק אחד ומשתפת את המידע בין העובדים הרלוונטיים, כך שמתקבלת תמונת מצב עדכנית ושלמה אודותיו במערכת מרכזית אחת.
מרגש: עמותת "ילדים בסיכוי" יצרה ערכת קלפים ייחודית להפצת האור "קלפי שמש" - 38 איורים מקסימים שנוצרו על ידי המאיירים המובילים בישראל, כשכל קלף מגלם ערך אוניברסלי ואנושי (אומץ, הקשבה, חיבור, תקווה, הומור, חמלה ועוד) במטרה לפתוח דלת לשיחה אישית, קבוצתית או מקצועית, בכל גיל ובכל מסגרת. מתאים כמשחק חוויתי ופעילות לכל המשפחה בחג החנוכה. כל רכישה מהאתר היא תרומה למען ילדים ונוער בסיכון – חפשו "ילדים בסיכוי". חג שמח!
בגיל 71 פנינה רוזנבלום כובשת את מילאנו ומפתיעה: פנינה נחתה במילאנו באיטליה ונצפתה על סט הצילומים בהפקת האופנה של MFT שבוע האופנה, האיפור והביוטי במילאנו בהפקת שון בלאיש. רגע לפני יום הולדתה ה-71, פנינה מוכיחה שגיל הוא רק מספר ומככבת על הסט לצד חמישה דוגמני על מכל רחבי העולם. בנוכחות עוצמתית, סטייל בלתי מתפשר והרבה נוכחות, היא מייצרת פרובוקציה מעוררת השראה לנשים בארץ ובעולם - וממשיכה לשבור מוסכמות גם בזירה הבינלאומית.
בחג החנוכה חג האור והתקווה אנו מחממים את הלב ומאירים את הדרך לחיילים ולחיילות שלנו בעיר נתניה. ביוזמת נשות החינוך חני ואודליה, חולקו מארזים מתוקים וטובים כסמל לאור, לאחדות ולהוקרה על העשייה והשליחות.
נפתח ליין החורף ״חכמין בחמישי״, הרצאות תוכן לאנשים אינטלקטואליים בנושאי תרבות ואקטואליה מבית המחלקה לתרבות יהודית ברגעים - העמותה לחינוך בלתי פורמלי ובשיתוף חזון לאומי. את הרצאת הפתיחה הובילה נווה דרומי, עיתונאית ופובליציסטית, מגישת ״קבינט שישי״ ויחד איתה בשיח פתוח עם פרופ׳ משה כהן אליה פרשן ופאנליסט בתוכנית ״הפטריוטים״. המיזם האהוב מושך אליו מאות אנשים מידי חודש, הוא נועד לחזק את המוסר החברתי ומעודד הבנה עמוקה בין חלקי החברה - וכל זה על צלחת טובה של טשולנט מקומי מקריית צאנז ובירות. כרטיסים לאירועים הבאים מופעים באתר העמותה "רגעים".