משרד בן חורין אלכסנדורביץ רשם היום שתי זכיות בקטגוריית יחסי הציבור, עבור הפרויקטים:
“אות זיכרון”ו־“R U OK” בשיתוף עמותת אנוש בתחרות הקריאייטיב העצמאית "גרנות", שיזם איש הפרסום מירן פחמן לזיכרה של תרצה גרנות ז"ל התקיימה היום (רביעי, 24.12) בסינמטק ת"א זו השנה החמישית והצדיעה למהלכי ענף הפרסום והתקשורת בתקופת המלחמה.
התחרות כללה 17 קטגוריות, ולתוכה הוגשו השנה כ־120 עבודות
תחרות הקריאייטיב העצמאית "גרנות", שיזם אנשי הפרסום מירן פחמן התקיימה היום בסימנטק ת"א עם פאנלים מקצועיים ובהנחיית יוצר התוכן אור אבוטבול ובהשתתפות אנשי קריאטיב מהתעשייה.
מודל השיפוט בתחרות מזכיר את מתכונת תחרות הפרסום העולמית בקאן. לאחר שלב ההגשות, שאינו כולל הצגת קייס, מתקיים תהליך שיפוט במתכונת in-out, שבו כל אחד מהשופטים בוחר אילו עבודות עולות לגמר. לאחר מכן מתקיים שלב השיפוט הסופי, הכולל דיון פתוח בין השופטים, שבסופו מתקבלת החלטה משותפת על הזוכים.
הזכייה הראשונה היא פרויקט “R U OK” עם עמותת אנוש והמחלקה הציבורית בניהולו של סמנכ"ל בן חורין אלכסנדרוביץ , ראש הצוות אופיר עמר, יועצת התקשורת טל אליהו ובשיתוף סוכנות הקריאטיב של אייל גיא.
אחת ההשלכות הבולטות של המלחמה היא העלייה במתח ובמצוקה הנפשית — אצל מי שהיה בשטח, אצל מי שנשאר בעורף, אצל מגויסי המילואים, וגם אצל מי ש“רק” צפה, דאג וחיכה. במסגרת פרויקט R U OK, ביקשה עמותת אנוש לנרמל את השיח סביב בריאות הנפש, ולהפוך את השאלה על המצב הנפשי ללגיטימית בדיוק כמו השאלה על מצב פיזי. מי שהוביל את המהלך הוא שורד השבי עומר ונקרט, שהזכיר לכולנו אמת כואבת וחשובה: ההשפעה הנפשית של המלחמה אינה נוגעת רק לחטופים שחזרו — אלא לכולנו.
הזכייה השנייה היא פרויקט "אות זיכרון" בניהולו של סמנכ"ל אסטרטגיה ודיגיטל נועם פורר, יועצת הקמפיינים שי כגן והמעצבת הגרפית שחר פסקה.
במסגרת מיזם "אות זיכרון", מאות ארגונים במשק החליפו את הלוגו שלהם לכתב ידם של חללי מלחמת חרבות ברזל. הלוגואים עוצבו על בסיס כתב ידם של הנופלים. הפרויקט הוקדש לזכרם של הגיבורים ענר שפירא ועדן נימרי ז"ל, שאנו מלווים את משפחותיהם פרו בונו, ובשיתוף מיזם אות.חיים, שבו מעצבים-מתנדבים יצרו פונטים מקוריים מכתב ידם של נופלים. במקביל, הסטודיו של בן חורין אלכסנדרוביץ' דגם ועיצב כתבי יד נוספים, והפך אותם ללוגואים מותאמים למאות ארגונים, תוך ליווי צמוד ורגיש מול המשפחות.
קרדיט תמונות: בן חורין אלכסנדרוביץ
בתמונה: קובי ורון סמנכ"ל בן חורין אלכסנדרוביץ, טל אליהו, אופיר עמר וסמנכ"ל אסטרטגיה ודיגיטל נועם פורר
|