קידום אתרים ברוסית: אופטימיזציה למנועי חיפוש ברוסיה
פלאשנט טכנולוגיה יום חמישי,
29 באפריל 2021, 21:28 ממומן
רוסיה מתגאה באוכלוסייה המקוונת הגדולה ביותר במדינות אירופה. יאנדקס, מנוע החיפוש הגדול ביותר ברוסיה, שולט בנתח השוק הגדול ביותר בקרב מנועי החיפוש
מומחי השוק ב-comScore קובעים שמנוע החיפוש יאנדקס נחשב היום למנוע החיפוש הרביעי הפופולרי ביותר בעולם, והפיל את הבינג של מיקרוסופט למקום החמישי.
כאומה ענקית ומגוונת, רוסיה משתרעת גיאוגרפית על פני שתי יבשות. זו המדינה הגדולה ביותר בעולם שמתפרסת על פני עשרה אזורי זמן. עם 139 מיליון תושבים, רוסיה היא מדינה עם תנאי אקלים קיצוניים, ושפע של מינרלים, במיוחד נפט, עתודות פחם וגז טבעי. מוסקבה היא המרכז הפוליטי, הכלכלי והפיננסי של רוסיה.
רוב המשתמשים המקוונים הרוסים מבצעים חיפושים ברוסית, כך שכדי למצוא לקוחות חדשים בשוק תחרותי זה, אתר האינטרנט של החברה שלכם צריך להיות מותאם לשוק הרוסי על ידי מומחים בתחום שיש להם בקיאות בתהליך קידום אתרים ברוסית.
קידום אתרים ברוסית: האתר שלכם יכול למשוך לקוחות רוסים פוטנציאליים
ככל שהאתר מופיע בדירוג תוצאות החיפוש מוקדם יותר, או גבוה יותר, כך הוא יקבל יותר מבקרים ממשתמשי מנוע החיפוש. כדי להבטיח שהאתר שלכם מופיע בתדירות גבוהה יותר לתוצאות מנועי החיפוש ברוסיה, מומחי קידום אתרים מרכיבים תוכנית קידום אתרים ברוסית מקיפה וכוללת:
הרכבת תוכנית אסטרטגיה דיגיטלית כוללת לאתר.
ייעול הנוכחות שלכם ברשתות החברתיות.
ביצוע אופטימיזציה לאתר לחיפוש רב לשוני.
יצירת תוכן שיווקי מעולה.
ויישום גישת יחסי ציבור.
עם שכירת שירותי סוכנות קידום אתרים, הצוות יידע להשתמש נכון ברשתות החברתיות של הארגון שלכם, יבצע אופטימיזציה של האתר וישתמש בתוכן שיווקי כדי להגדיל את תוצאות דירוג קידום אתרים ברוסיה שתוכלו להשיג. הצוות ידאג שהאתר שלכם יקבל יותר תנועה שתוביל לעסקים רבים יותר עבור החברה שלכם.
קידום אתרים ברוסית (צילום: יח"צ)
מה תקבלו משירותי קידום אתרים ברוסית?
שירותי קידום אתרים ברוסית מאפשרים לכם ליהנות מיתרונות חשובים:
נראות נהדרת במנועי החיפוש
האתר שלכם ישיג דירוגים גבוהים במנועי החיפוש החשובים ביותר ברוסיה, כגון Yandex או Google.ru.
דוברי שפת אם רוסית שמתמצאים באינטרנט
איכות תוכן האתר תעמוד בציפיות קהל היעד שלכם, כי סוכנות קידום אתרים מעסיקה עובדים ממומחים דוברי רוסית.
פיקוח וניהול אתרים מרכזיים
מעקב רציף אחר דירוג האתר ושיפור התוצאות באמצעו התאמת אסטרטגיית קידום אתרים ברוסית למתחרים שלכם ברוסיה ולמגמות בשוק הרוסי.
בגישה זו, יהיה קל יותר לשלוט על האתר הבינלאומי שלכם בהשוואה להתמודדות עם צוותים מרובים בארצות שונות.
פתרון חסכוני
פתרונות מותאמים שיסייעו לכם להשיג נראות גבוהה, עם התמקדות בקבלת תוצאות החיפוש האורגניות הטובות ביותר לאתר הרוסי שלכם.
למה לבצע אופטימיזציה למנוע החיפוש Yandex?
אם אתם רוצים למקד לשוק הרוסי, בהסתמך על העובדה שהאתר שלכם מותאם לגוגל, חשוב לבצע קידום אתרים ברוסית שמותאם ליאנדקס, בזכות יתרונות חשובים רבים:
קל להשתמש ביאנדקס, כי הוא דומה לגוגל;
למרות שמגיעה פחות תנועה, התחרות נמוכה יותר בחיפוש האורגני ובקידום ממומן;
קל יותר לבצע אופטימיזציה לאלגוריתמים פחות מתוחכמים;
קידום ממומן נוטה להיות פחות יקר לקליק;
כשהאתר מדורג ב-Yandex, הוא מדורג גם במנוע חיפוש רוסי אחר פופולרי למדי: mail.ru;
Yandex הוא מנוע חיפוש טוב בהרבה מגוגל באתרי אינדקס ברוסית, מה שהופך תהליך קידום אתרים ברוסית להכרחי עבור גולשים דוברי רוסית.
קידום אתרים ברוסית עם מיקוד גיאוגרפי
מומחי שיווק דיגיטלי יודעים שיאנדקס נותנת עדיפות גבוהה לחיפושים במיקוד גיאוגרפי. בעוד שקידום אתרים מקומי ממלא תפקיד מסוים ברוב מנועי החיפוש, המשתמשים שלהם ממקומות שונים בארץ רואים תוצאות דומות פחות או יותר. קידום אתרים ברוסית ב-Yandex עובד קצת אחרת.
כל החיפושים מחולקים למיקום גיאוגרפי ללא תלות בגיאוגרפיה. שאילתות נפוצות, כמו ספרים או מתכונים, אינן צריכות להיות מבוססות-אזוריות על מנת לקבל תשובה מלאה. כשזה מגיע למוצרים או שירותים, משתמשים מאזורים שונים, ברוב המקרים, יראו תוצאות חיפוש שונות.
כדי להתגבר על מצב זה, מומחי קידום אתרים ברוסית מציינים את האזור בכלי מנהלי האתרים של Yandex; ומגישים את העסק שלכם למדריך העסקים של Yandex.
לא רק כתובת IP קובעת את אזור היעד שלכם
קיימות מספר אסטרטגיות שמסייעות לבוטים של Yandex להציג את האתר באזור אליו אתם מכוונים. כדי להשיג מטרה זו, צוות קידום אתרים נוקט במספר צעדים:
רישום הכתובת המלאה של העסק באתר
כמו למשל שם החברה, ארץ, עיר, רחוב, מיקוד, מספר טלפון.
ציון כתובות נוספות באזורים אחרים
אם העסק נמצא בכמה אזורים, אל דאגה, ניתן לציין את כל הכתובות המאות, והרובוטים של Yandex יבינו שהעסק שלכם מכסה כמה אזורים.
הימנעות מהסתרת תכנים ספציפיים לאזור לפי כתובת IP
יש אתרים שמציגים גרסאות אזוריות שונות של האתר, בהתאם ל-IP של המשתמש. מומלץ שכל העמודים יהיו נגישים לרובוטים, מכיוון שהם מגלגלים אוטומטית ומספקים את התוצאות על פי כתובת IP.
מעורבות משתמשים
בעוד שגוגל מתחמקת באופן גאוני מאישור ישיר שהתנהגות המשתמשים משפיעה מאוד על הדירוג, אצל Yandex אן ויכוח. כאן, מדדי מעורבות המשתמשים הם גורם דירוג חשוב. אותם אתרים שמעודדים את המשתמשים שלהם להישאר זמן רב יותר בעמודים, כמעט תמיד ידרגו גבוה יותר מהמתחרים שלהם.
השפעת חוויית המשתמש חזקה במיוחד כשזה מגיע לשאילתות מסחריות. כלומר, כל אתרי המסחר האלקטרוני צריכים לספק חוויית חיפוש ללא דופי, ולכן מומחי קידום אתרים ברוסית מקפידים על חוויית גלישה מעולה והימנעות מטכניקות קידום שחורות שמכעיסות את יאנדקס ומובילות לעונשים חמורים.
מה הכוונה בכלי רכב ממונעים לילדים?
כלי רכב ממונעים יכולים לעלות את הביטחון העצמי של הילדים שלנו ולאפשר להם להרגיש בטוחים יותר בעצמם וביכולות האישיות שלהם...
פלאשנט צרכנות | 31.1.2022| ממומן
גן אירועים בחדרה
מחפשים גן אירועים בחדרה? הגעתם בדיוק למקום הנכון! במדריך הקצר הבא נציג בפניכם את מה שצריך לדעת לפני שבוחרים גן אירועים בחדרה...
פלאשנט צרכנות | 9.5.2021
יתרונות הבישול על כיריים אינדוקציה
יש הרבה יתרונות לבישול על כיריים אינדוקציה, ואם אתם מתכננים לרכוש כיריים חדשות אבל תוהים אם כדאי לכם לעבור למכשיר זה או לא, הגעתם למקום הנכון...
פלאשנט צרכנות | 31.3.2021| ממומן
כך תוכלו להימנע מהצורך בביצוע הסרת כתמים ממזרון
זכרו שאתם לא רוצים לקום בבוקר שיש לכם אוכל על המיטה, ואתם לא רוצים להגיע למצב שבו תצטרכו לבצע הסרת כתמים ממזרון...
פלאשנט צרכנות | 10.3.2021| ממומן
תפוחי – מדוע אנשים בוחרים לקנות פירות וירקות במשקים פרטיים
לפני שנסביר מדוע יותר ויותר צרכנים בוחרים לרכוש מוצרים כמו פירות וירקות, דרך משקים פרטיים, חשוב להדגיש, שיש לאינטרנט תפקיד חשוב בכך...
134 ישראלים חטופים בעזה ברגע זה. לכל אחד מהם יש שם, פנים, משפחה, חברים, תחביבים – ועוגייה שהוא הכי אוהב לאכול.
כדי להשאיר את החטופים במודעות הציבורית, תלמידי מגמת מלונאות שף בבית החינוך אמית האופק אור עקיבא, הכינו את המתכון האהוב על 4 חטופים: פנקייקים אמריקאיים של קית' סיגל, כדורי שוקולד של אוריאל ברוך, עוגיות שוקולד צ'יפס של הרש גולדברג פולין ועוגיות חמאה של גיא גלבוע דלאל. בנוסף, אספו מצרכים והרכיבו משלוחי מנות למשפחות המפונים באור עקיבא. לכל משלוח כזה צורפו העוגיות האהובות על 4 החטופים, בתפילה לשובם ולחזרת המפונים לבתיהם בשלום. אביתר כהן, תלמיד כיתה י' שיתף: "היה לי כיף לחלק משלוחי מנות ולראות את החיוכים בתמורה. זה עושה ממש טוב על הלב".
ציון ברוך הפרזנטור של מותג יטבתה, הגיע גם השנה ביחד עם צוות עובדי יטבתה לחלק משלוחי מנות לילדים ולחיילים במרכז הרפואי קפלן מקבוצת כללית. במסגרת ההתנדבות, חולקו משלוחי מנות צבעוניים ועשירים במגוון מוצרים של חברת שטראוס, ומגוון משקאות חלב של מחלבת יטבתה, ביניהם השוקו האהוב של יטבתה, בעיצוב מיוחד לכבוד החג. את משלוחי המנות ציון ברוך ומתנדבי יטבתה חילקו במחלקות הילדים על מנת לשמחם וגם לחיילים לאות תודה והערכה על השירות המסור שלהם במלחמת חרבות ברזל. ישר כח!
עונת הפרפרים נפתחה בפארק "אגם הפרפרים" בקליל בבשורה משמחת – לפארק הגיעו באופן טבעי 50 זני פרפרים שונים מתוך סה"כ 62 פרפרים הקיימים באזור. פארק הפרפרים הינו מתחם פתוח ולא חממה סגורה כדי לאפשר לפרפרים באזור לשהות ולהתרבות בפארק. הפארק כולל ביוטופים טבעיים כולל כ-180 סוגי שיחים וצמחים רב-שנתיים וחד-שנתיים, רחבות של פרחי בר וצמחי תבלין, המותאמים למשיכת הפרפרים באזור. צורי דבוש יו"ר חב' קליל: "לאור העובדה שסמל הפרפר מתנוסס בלוגו של החברה החלטנו להקים את פארק הפרפרים כהגשמת חזון מתוך מחויבות לא רק לשמור על הטבע, אלא גם להחזיר לטבע".