המלגזה שתשנה את פני המפעל שלכם: איך בוחרים מלגזת דיזל טויוטה
פלאשנט עסקים יום שלישי,
6 בפברואר 2024, 18:17 ממומן
טויוטה, יצרנית הרכב הגדולה בעולם, רתמה את יכולותיה גם לענף המלגזות. סדרת מלגזות הדיזל החדשה שלה מציעה איכות ובטיחות ללא פשרות, צריכת דלק משופרת, סביבת נהג משוכללת, וכמובן עמידות לאורך שנים רבות. המדריך לבחירת מלגזת הדיזל הבאה שלכם
בעולם התעשייה הדורש יעילות ואמינות מתמדת, כדי לא להשבית את העבודה בגלל תקלות רכב, איכותה של המלגזה שאתם בוחרים היא תנאי ללא פשרות. ההתלבטות בין מלגזת דיזל למלגזה חשמלית נוטה פעמים רבות לטובת הדיזל הקלאסית, בעיקר בגרסאותיה המודרניות המשוכללות. אחת הדוגמאות הטובות ביותר לכך היא מלגזת הדיזל של טיוטה, שבסדרה החדשה שלה (8) מציעה מבחר מרשים של כלים בעלי ביצועים מרשימים ובטיחות חסרת פשרות.
מדוע מלגזת דיזל?
* זולה יותר: ולכן מהווה מעמסה כספית נמוכה יותר על תקציב החברה, בעיקר ברכש של כלים רבים.
* מתאימה לתנאי שטח קשים: אם עיקר הפעילות של הרכבים שלכם היא בשטח, לעיתים בתנאים לא נוחים, מלגזת הדיזל היא סוס עבודה אמין וחזק המסוגל לעמוד בסביבה בעייתית, הרבה יותר ממלגזה חשמלית.
* רציפות עבודה: מלגזת הדיזל היא כלי שלא נגמר המסוגל לעבוד לאורך שעות רבות בלי הפסקה, ללא פינוק (למעט תדלוק).
מלגזות הדיזל של טויוטה
מלגזות הדיזל מסדרה 8 החדשנית של טויוטה מביאות את האמינות, העמידות, היציבות, החוזק והיעילות לפסגות הגבוהות ביותר, כאשר המחשבה שעומדת מאחורי התכנון שלהן היא שיפור משמעותי בביצועים של הכלים באתרי העבודה.
טויוטה, יצרנית הרכב הגדולה בעולם, היא גם המובילה העולמית בשיטות פיתוח וייצור הרכב. את הידע והניסיון האלה היא רתמה גם לקווי הייצור של המלגזות שלה. כדי לעמוד בסביבת עבודה תובענית, הן מצוידות במנועי דיזל חזקים המספקים מומנט וביצועים עילאיים גם תחת עומסים כבדים. כשהן מותאמות לסביבות עבודה שונות, הן מציעות מבחר דגמים רחב - מהקומפקטים המתאימים לחללים סגורים ועד לכבדים המיועדים לעבודת חוץ קשוחה, עם יכולת הרמה של משקלים הנעים בין טון ל-8 טון.
איך לבחור את מלגזת הדיזל
* ראשית, יש להגדיר את הצרכים שלכם - האם המלגזה מיועדת לעבודה בתוך המפעל, על משטחים חלקים, במעברים צרים, או שהיא מיועדת לעבודת שטח, לעיתים בתנאי קרקע מחוספסים.
* סוג המשא שהמלגזה אמורה להרים - המלגזות השונות של טויוטה נותנות תשובה למשקלים שונים - מטון אחד ועד 8 טון.
* תורן וקלשון נדרשים: תורן דו-שלבי או תלת-שלבי בהתאם לצורך ההנפה של המשאות; קלשון ארוך, גדול, או ללא קלשונים.
* רדיוס סיבוב - קטן או גדול.
התייעצו עם אנשי המקצוע של טויוטה כדי שיוכלו להתאים עבורכם את הכלים המתאימים ביותר לצרכים של העסק שלכם וכמובן אלה שיענו על התקציב שלכם.
מה הכוונה בכלי רכב ממונעים לילדים?
כלי רכב ממונעים יכולים לעלות את הביטחון העצמי של הילדים שלנו ולאפשר להם להרגיש בטוחים יותר בעצמם וביכולות האישיות שלהם...
פלאשנט צרכנות | 31.1.2022| ממומן
גן אירועים בחדרה
מחפשים גן אירועים בחדרה? הגעתם בדיוק למקום הנכון! במדריך הקצר הבא נציג בפניכם את מה שצריך לדעת לפני שבוחרים גן אירועים בחדרה...
פלאשנט צרכנות | 9.5.2021
יתרונות הבישול על כיריים אינדוקציה
יש הרבה יתרונות לבישול על כיריים אינדוקציה, ואם אתם מתכננים לרכוש כיריים חדשות אבל תוהים אם כדאי לכם לעבור למכשיר זה או לא, הגעתם למקום הנכון...
פלאשנט צרכנות | 31.3.2021| ממומן
כך תוכלו להימנע מהצורך בביצוע הסרת כתמים ממזרון
זכרו שאתם לא רוצים לקום בבוקר שיש לכם אוכל על המיטה, ואתם לא רוצים להגיע למצב שבו תצטרכו לבצע הסרת כתמים ממזרון...
פלאשנט צרכנות | 10.3.2021| ממומן
תפוחי – מדוע אנשים בוחרים לקנות פירות וירקות במשקים פרטיים
לפני שנסביר מדוע יותר ויותר צרכנים בוחרים לרכוש מוצרים כמו פירות וירקות, דרך משקים פרטיים, חשוב להדגיש, שיש לאינטרנט תפקיד חשוב בכך...
מבצע "רביעי משפחתי" של רשת בתי הקולנוע PLANET ממשיך גם במהלך חודש דצמבר 2024 ב-PLANET זכרון יעקב ומציע הזדמנות נהדרת להורים ולילדים ליהנות מחוויית קולנוע בלתי נשכחת. במסגרת המבצע, בימי רביעי של חודש דצמבר (למעט ערבי חג), בשעה 17:30, יוכלו לקוחות PLANET זכרון יעקב לרכוש כרטיס לסרט ילדים מדובב לעברית יחד עם פופקורן אישי ושתייה אישית במחיר מפתיע של 29 ש"ח בלבד בקופות או 33.5 ש"ח דרך הזמנה מקוונת באינטרנט. הסרטים שיוצגו במהלך "רביעי משפחתי" דצמבר: 11.12- מרשעת, 18.12- מואנה. הקרנת ילדים תכלול כרטיס לסרט + פופקורן אישי ושתייה אישית. לילדים עד גיל 12, המחיר תקף גם למלווה.
2. רשת מסעדות ההמבורגרים 'מוזס שופ', מקבוצת BBB, ממשיכה לגדול ופותחת 3 סניפים חדשים, המצטרפים ל -13 סניפי הרשת. בהקמתם משקיעה הקבוצה כ- 750,000 ₪ פר סניף. סה"כ השקעה בשלושת הסניפים נאמדת בכ- 2.3 מיליון ₪. שלושת הסניפים החדשים יפתחו בסטר פארק חדרה פארק; חבקניון שער צפון בקרית אתא; ובצמרות במושה בבאר יעקב; הסניפים החדשים יופעלו ע"י זכיינים על פי אסטרטגיית המותג: תפריט מהודק ואיכותי, עם הגשה במקום לצד ניהול מערך מקצועי ויעיל של שירות משלוחים ואיסוף עצמי.
רשת SACARA בקמפיין עם אג'נדה חברתית, בכיכובן של פרזנטורית המותג אנה זק ולצידה נטע ברזילי, שזהו קמפיין הביוטי הראשון שלה. הקמפיין בתקציב הנאמד בכ-800,000 ומטרתו לשנות את מהות המחשבה ותפיסת היופי הנשי. במסגרת זו יילווה הקמפיין בטקסטים בעלי אג'נדה חברתית, המנפצים את תבנית היופי המושלם, לדוגמא: "בול כמו שאת", "איפור בווליום שלך", "כל צבע - בצבע", "תני לגוונים שבך לזרוח", "יופי ללא הגדרות" ועוד.
מוזיאון הלובר בפריז וקבוצת לוריאל משיקים שיתוף פעולה תרבותי ייחודי, במסגרתו תוצג תערוכה חדשה ומרתקת בנושא יופי, תחת השם: "מכל היופי!" (‘De toutes beautés!’). השת"פ נועד להנגיש את עולם היופי לקהל הרחב, ולחשוף את הרבגוניות והמורכבות של היופי לאורך ההיסטוריה. התערוכה החדשה מזמינה את המבקרים למסע דרך 10,000 שנות אמנות והיסטוריה, וחושפת את התפתחות תפיסות היופי לאורך התקופות, בתרבויות שונות החל מהשבוע הקרוב ולמשך שלוש השנים הקרובות, מבקרי הלובר מוזמנים לחקור את עולם היופי דרך 108 יצירות אמנות נבחרות המתארות טקסי יופי, אידיאלים של יופי, ואת השאלות שהעלו תרבויות שונות בנוגע ליופי ודימוי גוף. בנוסף לתערוכה עצמה, פותחה אפליקציה אינטרנטית ייעודית, להעשרת חווית המבקרים. האפליקציה, הנגישה באמצעות קוד QR מציגה חומרים כתובים וקוליים ומאפשרת למבקרים להעמיק את הידע שלהם על יצירות האמנות.