גיזום עצים בתל אביב – מי בעל המקצוע לתחום זה ועם מי כדאי להתייעץ?
פלאשנט עסקים שבת,
20 באפריל 2024, 19:57 ממומן
בדרך כלל נפנה לשירות של גיזום עצים בתל אביב כאשר נרצה לשמר את חיי העצים בשטח שלנו, לשמור על בריאותם, תקינותם, החוזק שלהם והנראות. לנושא של גיזום עצים בתל אביב יש גם השלכות בטיחותיות, שכן עצים שאינם מטופלים עלולים במקרים מסויימים להוביל לקריסה של ענפים או עלים ולגורם לנזק בחיי אדם או ברכוש. כמו כן עבודתה גיזום עצמה נעשית פעמים רבות בגובה רב ומסוכן ולכן צריכה להתנהל באופן בטיחותי ומקצועי.
איך מבצעים גיזום עצים בתל אביב?
בדרך כלל כאשר מדובר על גיזום עצים בתל אביב חשוב להשתמש באיש מקצוע שמכיר את התחום ויודע לתת את השירות המתאים, במיוחד כאשר מדובר על גיזום בגובה. תהליך הגיזום בדרך כלל מתנהל באופן כזה שאיש המקצוע מגיע ובוחן את העץ או העצים לגיזום. במהלך הבדיקה יש לבדוק אם יש ריקבון, ענפים מפוצלים, ענפים שקרובים ליפול ועוד. בהתאם לבדיקה הזו מחליט איש המקצוע כיצד לבצע את הגיזום. יש פעמים שבוחרים להשתמש בטיפוס, בסולם, בסנפלינג ולעיתים גם במנופים.
מה הסכנות כאשר מדובר על גיזום עצים ולמה חשוב לשים לב?
כאמור ישנם מספר דברים חשובים שצריך לשים לב אליהם בתהליך הגיזום.
מניעת נזקים עתידיים - יש לשים לב איזה ענפים עלולים ליפול מנזקים מצטברים ולטפל בהם בהתאם על מנת של יפלו ויגרמו נזק.
שמירה על בטחון איש המקצוע - בעת הגיזום יש להימנע מהשענות על ענפים שנוטים ליפול או רקובים חלילה.
שמירה על בטחון העוברים והשבים - יש לשים לב לנהל את הגיזום באופן בטיחותי לבעל המקצוע ולעוברי האורח. לכן יש לסמן את איזור העבודה אם עלולים ליפול דברים מהעץ.
מתי צריך להזמין שירותי גיזום?
ישנן מספר סיטואציות שיובילו לכך שתצטרכו שירותי גיזום. הסיבה החשובה ביותר היא כמובן בטיחות. אם יש חשש לסכנה ציבורית בעץ, בין אם כי עלולים ליפול ענפים גדולים ובין אם ענפים עלולים להסתבך בקווי חשמל לדוגמה, חשוב לטפל בגיזום בהקדם. לפעמים, לא מדובר בסכנה של ממש אבל כן במטרד לציבור כאשר הצמיחה של העץ עלולה לחסום את המרחב הציבורי, לחסום חלונות בבניין או אפילו לאפשר טיפוס לחלונות. סיבה נוספת להזמין גיזום היא כאשר יש חשש לבריאות העץ, כאשר עצים הופכים גבוהים וסבוכים לעיתים נחסמות קרני השמש שאמורות להגיע אל העץ וחשוב לגזום. כמו כן ישנם מקרים בהם חלקים מהעץ סובלים מרקבון או מחלה ולכן יש לגזום אותם. סיבה נוספת לתהליך של גיזום בגובה יכולה להיות במקרה והעץ סובל מקנים של מזיקים שונים. פעמים רבות עצים גבוהים מושכים אליהם עטלפים, יתושים ועוד מזיקים שנוטים להתיישב בין הענפים הצפופים.
מה הכוונה בכלי רכב ממונעים לילדים?
כלי רכב ממונעים יכולים לעלות את הביטחון העצמי של הילדים שלנו ולאפשר להם להרגיש בטוחים יותר בעצמם וביכולות האישיות שלהם...
פלאשנט צרכנות | 31.1.2022| ממומן
גן אירועים בחדרה
מחפשים גן אירועים בחדרה? הגעתם בדיוק למקום הנכון! במדריך הקצר הבא נציג בפניכם את מה שצריך לדעת לפני שבוחרים גן אירועים בחדרה...
פלאשנט צרכנות | 9.5.2021
יתרונות הבישול על כיריים אינדוקציה
יש הרבה יתרונות לבישול על כיריים אינדוקציה, ואם אתם מתכננים לרכוש כיריים חדשות אבל תוהים אם כדאי לכם לעבור למכשיר זה או לא, הגעתם למקום הנכון...
פלאשנט צרכנות | 31.3.2021| ממומן
כך תוכלו להימנע מהצורך בביצוע הסרת כתמים ממזרון
זכרו שאתם לא רוצים לקום בבוקר שיש לכם אוכל על המיטה, ואתם לא רוצים להגיע למצב שבו תצטרכו לבצע הסרת כתמים ממזרון...
פלאשנט צרכנות | 10.3.2021| ממומן
תפוחי – מדוע אנשים בוחרים לקנות פירות וירקות במשקים פרטיים
לפני שנסביר מדוע יותר ויותר צרכנים בוחרים לרכוש מוצרים כמו פירות וירקות, דרך משקים פרטיים, חשוב להדגיש, שיש לאינטרנט תפקיד חשוב בכך...
מבצע "רביעי משפחתי" של רשת בתי הקולנוע PLANET ממשיך גם במהלך חודש דצמבר 2024 ב-PLANET זכרון יעקב ומציע הזדמנות נהדרת להורים ולילדים ליהנות מחוויית קולנוע בלתי נשכחת. במסגרת המבצע, בימי רביעי של חודש דצמבר (למעט ערבי חג), בשעה 17:30, יוכלו לקוחות PLANET זכרון יעקב לרכוש כרטיס לסרט ילדים מדובב לעברית יחד עם פופקורן אישי ושתייה אישית במחיר מפתיע של 29 ש"ח בלבד בקופות או 33.5 ש"ח דרך הזמנה מקוונת באינטרנט. הסרטים שיוצגו במהלך "רביעי משפחתי" דצמבר: 11.12- מרשעת, 18.12- מואנה. הקרנת ילדים תכלול כרטיס לסרט + פופקורן אישי ושתייה אישית. לילדים עד גיל 12, המחיר תקף גם למלווה.
2. רשת מסעדות ההמבורגרים 'מוזס שופ', מקבוצת BBB, ממשיכה לגדול ופותחת 3 סניפים חדשים, המצטרפים ל -13 סניפי הרשת. בהקמתם משקיעה הקבוצה כ- 750,000 ₪ פר סניף. סה"כ השקעה בשלושת הסניפים נאמדת בכ- 2.3 מיליון ₪. שלושת הסניפים החדשים יפתחו בסטר פארק חדרה פארק; חבקניון שער צפון בקרית אתא; ובצמרות במושה בבאר יעקב; הסניפים החדשים יופעלו ע"י זכיינים על פי אסטרטגיית המותג: תפריט מהודק ואיכותי, עם הגשה במקום לצד ניהול מערך מקצועי ויעיל של שירות משלוחים ואיסוף עצמי.
רשת SACARA בקמפיין עם אג'נדה חברתית, בכיכובן של פרזנטורית המותג אנה זק ולצידה נטע ברזילי, שזהו קמפיין הביוטי הראשון שלה. הקמפיין בתקציב הנאמד בכ-800,000 ומטרתו לשנות את מהות המחשבה ותפיסת היופי הנשי. במסגרת זו יילווה הקמפיין בטקסטים בעלי אג'נדה חברתית, המנפצים את תבנית היופי המושלם, לדוגמא: "בול כמו שאת", "איפור בווליום שלך", "כל צבע - בצבע", "תני לגוונים שבך לזרוח", "יופי ללא הגדרות" ועוד.
מוזיאון הלובר בפריז וקבוצת לוריאל משיקים שיתוף פעולה תרבותי ייחודי, במסגרתו תוצג תערוכה חדשה ומרתקת בנושא יופי, תחת השם: "מכל היופי!" (‘De toutes beautés!’). השת"פ נועד להנגיש את עולם היופי לקהל הרחב, ולחשוף את הרבגוניות והמורכבות של היופי לאורך ההיסטוריה. התערוכה החדשה מזמינה את המבקרים למסע דרך 10,000 שנות אמנות והיסטוריה, וחושפת את התפתחות תפיסות היופי לאורך התקופות, בתרבויות שונות החל מהשבוע הקרוב ולמשך שלוש השנים הקרובות, מבקרי הלובר מוזמנים לחקור את עולם היופי דרך 108 יצירות אמנות נבחרות המתארות טקסי יופי, אידיאלים של יופי, ואת השאלות שהעלו תרבויות שונות בנוגע ליופי ודימוי גוף. בנוסף לתערוכה עצמה, פותחה אפליקציה אינטרנטית ייעודית, להעשרת חווית המבקרים. האפליקציה, הנגישה באמצעות קוד QR מציגה חומרים כתובים וקוליים ומאפשרת למבקרים להעמיק את הידע שלהם על יצירות האמנות.